Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Maskottens hjem anno 1958
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Maskottens hjem anno 1958

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5416
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 16:17
Nøj hvor er det originelt lavet! Thumbs Up  I ville kunne sælge det for et mega beløb til TLG, til en nostalgi reklame....
Glæder mig til at se det til Klodsfest.
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 16:24
Det er fanme godt lavet det der Clap alle de detaljer og byggeteknikker i får lavet i jeres modeller, det er stort... virkelig godt lavet
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Jesper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 2419
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 18:14
Jeg kom, efter Asgers snublen, til at tænke på ... manden har jo ret! Det er vildt at se et byggeri i den størrelse. Jeg måtte tage mig selv i at fejlbedømme og lede forgæves efter et pejlemærke. Efter nogen tid vender man sig til formatet, men det er altså grænseoverskridende det her. Store muligheder byder sig i størrelsesforholdet når man lige får kigget, og tænkt efter og tænkt videre. Det er altså bare sejt. Har du et størrelsesforhold på hånden Lasse?   
Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 18:50
Super flot og jeg kan kun tilslutte mig de øvrige kommentarer. Eneste spørgsmål jeg har er: Hvornår kommer resten af huset Wink
 
---
Jan
Til top
Birgit.Hansen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 05-August-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2011 kl. 19:04

Hvor er det skønt - og smukt, smukt gennemført! Havde præcis sådan en dukkestue da jeg var barn (der kan I altså ikke være med d'herrer!). Og endnu et skub til min ærgelse over ikke at kunne være med til Klodsfest i år.



Redigeret af Birgit.Hansen - 03-April-2011 kl. 19:08
Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 04:41
Det ser rigtig godt ud, Lasse.
Super originalt og genialt Thumbs Up
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3368
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-April-2011 kl. 12:35
Citat: Jesper.Hansen Jesper.Hansen skrev:

Jeg kom, efter Asgers snublen, til at tænke på ... manden har jo ret! Det er vildt at se et byggeri i den størrelse. Jeg måtte tage mig selv i at fejlbedømme og lede forgæves efter et pejlemærke. Efter nogen tid vender man sig til formatet, men det er altså grænseoverskridende det her. Store muligheder byder sig i størrelsesforholdet når man lige får kigget, og tænkt efter og tænkt videre. Det er altså bare sejt. Har du et størrelsesforhold på hånden Lasse?   
 
Målestoksforholdet er ca 1:9, da det er bygget efter at skulle passe til maskotten, som er bygget i det målestok der passer til tøjet. Det har været meget interessant at bygge, da det minder lidt om at bygge i 1:1, men med mulighed for at bygge større ting, som b.la. møbler og den slags.
 
Citat: Jan.Sørensen Jan.Sørensen skrev:

Super flot og jeg kan kun tilslutte mig de øvrige kommentarer. Eneste spørgsmål jeg har er: Hvornår kommer resten af huset Wink
 
Vi kunne absolut godt tænke os at bygge hele huset. Men vi ofre nok vores klodser, tid og penge på at bygge noget, der kan bruges til LEGO World 2012, og vi ved ikke om det kan blive godkendt til LEGO World. 
 
 
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Anton.Wrisberg Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1671
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anton.Wrisberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 17:26
Den er altså bare for fed!! Clap
Virkelig gennemført med nogle fantastiske detaljer. Elsker specielt miniudgaven af anden, den er sød, og utrolig vellignende Thumbs Up
Også nogle gode farvevalg Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.