Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Fremtidens Starwars?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fremtidens Starwars?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ole.Mose Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 17-Maj-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 138
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Mose Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fremtidens Starwars?
    Sendt: 06-Juni-2005 kl. 17:28
Den ene af mine drenge på 7 har fået den sære idé, at han vil arbejde på Lego når han bliver "stor".  (Andre der kender den?)

Han har derfor lavet et rigtigt snedigt rumskib for helte, som egentlig bare ser ud som om det er et redningsfartøj. Ved at afmontere et par skærme/klodser, viser det sig dog snart at det fredelige service-skib, er en rigtig fighter (Å ien å the good guys - som Asbjørn Riis ville have sagt)

Nå far her, har så lovet at vise den til Lego, så ansættelsen om 10-20 år kan bringes på plads.

Her er uhyret så foran "Kattens Øje" nebulaen.


Og her i mere fredelige omgivelser på børneværelset.

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2005 kl. 21:50

Det er altid dejligt når ungerne kommer med deres kreationer.

Jeg har en hel flok stående  Af mere eller mindre mærkelige ting

Det er ikke andet at sige til knægten at han bare skal blive ved  

 

Fint lille "håndfulds" rumskib

Til top
Ole.Mose Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 17-Maj-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 138
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Mose Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2005 kl. 23:24
Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Det er altid dejligt når ungerne kommer med deres kreationer.

Jeg har en hel flok stående  Af mere eller mindre mærkelige ting

Det er ikke andet at sige til knægten at han bare skal blive ved  

JA -  det er ikke mere end et års tid siden -så vidt jeg husker - at mit kontor flød med perlepladekreationer i absolut styggeste klasse.  Så min glæde er meget stor, når Lego nu har erstattet det.

Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:


Fint lille "håndfulds" rumskib


Jeg vil i morgen tidligt orientere knægten om, at Lego har udvist stor begejstring og at de desuden har opfordret ham til at fortsætte den positive udvikling.


Naej - det vil jeg nu nook ikke alligevel. Det som er så facinerende ved børnenes leg er, at de bygger et lille sæt, spinder det ind i fantasier og så sover de med det, tager det med i skole og videre i SFOen, hvor det indgår i deres leg med de andre børn. De behøver slet ikke at have længere mål i sigte for at fastholde interessen.
Det er nok også derfor, at den snak om ansættelse hos Lego er så morsom, når den kommer fra sådan en lille mand.

Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2005 kl. 23:35

Citat: Ole.Mose Ole.Mose skrev:

Det som er så facinerende ved børnenes leg er, at de bygger et lille sæt, spinder det ind i fantasier og så sover de med det, tager det med i skole og videre i SFOen, hvor det indgår i deres leg med de andre børn. De behøver slet ikke at have længere mål i sigte for at fastholde interessen.

 

Jeg kan godt lide det du har skrevet Ole.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.