Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Bamse, Kylling og Ælling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bamse, Kylling og Ælling

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Esben.K Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-Februar-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1817
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bamse, Kylling og Ælling
    Sendt: 24-Februar-2011 kl. 13:46
Hej,

Ved LW-arrangementet i LEGO Butikken på Strøget sidste onsdag fik deltagerne en lille LEGO kylling i gave.

Da jeg kom hjem og viste kyllingen fik jeg at vide at "så må du jo også bygge Bamse". Det gjorde jeg så, og det umage par blev om fredagen udstillet til LW på forpladsen til min model af Flintholm Station.



Martin Nygaard udfordrede mig til også at bygge Ælling og han (hun?) blev føjet til samlingen om lørdagen, hvor mange besøgende kommenterede at kyllingen så lidt lille ud. Så til søndagen fik jeg færdiggjort trekløveret.



I know, Bamse synes lidt lille, men de to øvrige figurer er bygget derhjemme mens Bamse stod på udstillingen i Bella Centeret, så jeg havde ham ikke ved hånden til sammenligning.

Det er i øvrigt tankevækkende at man bruger adskillige måneder på at bygge en stor model af en station mens de besøgende børn straks retter fokus på tre små figurer der er bygget på et par timer: "Se mor, der er Bamse og Kylling!" Smile

Esben
Til top
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 14:41
Citat: Esben.K Esben.K skrev:

Det er i øvrigt tankevækkende at man bruger adskillige måneder på at bygge en stor model af en station mens de besøgende børn straks retter fokus på tre små figurer der er bygget på et par timer: "Se mor, der er Bamse og Kylling!" Smile

Esben
Dem har du ramt lige i øjet, genialt.
...og husk på at de fleste kunstnere er misforståetSmile
Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
Stefan.Sandbeck Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan.Sandbeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 14:50
ikke mindre end genialt
men Bamse er min favorit Wink
Stefan Sandbeck

Den ABS afhængige Autolakere
(citat fra Kundby)

TC8
Til top
Frederik.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2010
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 146
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 14:59
Hov, hvor blev min kæbe af??Tongue
Må hellere lige samle den op...
Men hold da op hvor er de altså virkelig vellignende, du beviser gang på gang at du absolut er blandt de aller bedste "moccere" her i foreningen Thumbs Up
 
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 10-December-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 2555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Februar-2011 kl. 17:05
Det er jo vanvittigt, Esben - jeg var måløs da du dagen efter jeg udfordrede det kom med Ælling, på trods af at arrangementet aftenen forinden først sluttede sent - barvo!
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..





Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.