Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Taastrup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Taastrup

 Besvar Besvar Side  <1 8889909192 129>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 4 Stemmer, Gennemsnit 4.50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Jesper.Neergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 26-Juli-2016
Sted: Frederiksberg
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Neergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Marts-2018 kl. 11:55
8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen
Jeppe
Kim Petersen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Jesper N. Hansen


Redigeret af Jesper.Neergaard - 07-Marts-2018 kl. 11:08
Jesper N. Hansen
Til top
John.Thomsen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Januar-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 616
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 06:20
8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen
Jeppe
Kim Petersen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Jesper N. Hansen
John Scheel
Jane Kvint
John Scheel Thomsen
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2981
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 09:33
8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen 
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen
Jeppe
Kim Petersen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Jesper N. Hansen 
John Scheel
Jane Kvint
Casper Hansen
Mai-Brith Hansen
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Jesper.Neergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 26-Juli-2016
Sted: Frederiksberg
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Neergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 15:23
8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen 
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen
Jeppe
Kim Petersen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
John Scheel
Jane Kvint
Casper Hansen
Mai-Brith Hansen 

Jesper N. Hansen
Til top
Finn.Olsen Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 25-Maj-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finn.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 15:54
Sygemeldinger fra Brian Jacobsen og Finn Olsen.
God aften
Finn Olsen
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2018 kl. 11:50
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2018 kl. 12:59
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
Jeppe Makwarth
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2009
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 01:01
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
H.C.
3xH tours
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 08:37
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
H.C.
Morthen
Henning
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 19:01
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
H.C.
Morthen
Henning
Carsten
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 21:03
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
H.C.
Morthen
Henning
Carsten
Lars Lyager Olsen
Lars Lyager Olsen
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 661
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 21:11
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
H.C.
Morthen
Henning
Carsten
Lars Lyager Olsen


Redigeret af Jesper.Marcussen - 17-April-2018 kl. 21:36
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-April-2018 kl. 12:31
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
H.C.
Carsten
Lars Lyager Olsen

(Vi havde ikke tid alligevel desværre, jeg ønsker jer et godt byggemøde)

Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 19-April-2018 kl. 12:31
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Peter.Thrane Se drop down
Plade
Plade


Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Thrane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-April-2018 kl. 14:54
19. april - Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30:

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Jeppe
H.C.
Carsten
Lars Lyager Olsen 
peter og rasmus thrane
Peter Thrane
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2018 kl. 16:12
17. maj Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh





Til info (venligst kopier dette med):
Vores sommerferie-byggemøde er den 21. juni i Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, Taastrup. Flytning af sted skyldes renovering af Medborgerhuset - blot til info)
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2018 kl. 19:24
17. maj Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Carsten




Til info (venligst kopier dette med):
Vores sommerferie-byggemøde er den 21. juni i Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, Taastrup. Flytning af sted skyldes renovering af Medborgerhuset - blot til info)
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 661
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2018 kl. 19:48
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Carsten
Jesper Marcussen
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2009
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Maj-2018 kl. 22:03
17. maj Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Carsten
Jesper Marcussen
H.C.Grove

Til info (kopier venligst dette med):
Vores sommerferie-byggemøde er den 21. juni i Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, Taastrup. Flytning af sted skyldes renovering af Medborgerhuset - blot til info)

3xH tours
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 07:29
17. maj Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Carsten
Jesper Marcussen
H.C.Grove
Lars Lyager Olsen

Til info (kopier venligst dette med):
Vores sommerferie-byggemøde er den 21. juni i Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, Taastrup. Flytning af sted skyldes renovering af Medborgerhuset - blot til info)
Lars Lyager Olsen
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Maj-2018 kl. 12:24
17. maj Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Carsten
Jesper Marcussen
H.C.Grove
Lars Lyager Olsen
Simon Priisholm

Til info (kopier venligst dette med):
Vores sommerferie-byggemøde er den 21. juni i Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, Taastrup. Flytning af sted skyldes renovering af Medborgerhuset - blot til info)
Simon Priisholm
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 8889909192 129>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.