Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Taastrup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Taastrup

 Besvar Besvar Side  <1 8788899091 129>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 4 Stemmer, Gennemsnit 4.50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Peter.Thrane Se drop down
Plade
Plade


Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Thrane Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 12:47
Så er der klart til næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 8. februar 2018, kl. 18:30- 21:30

(Datoen ligger tidligere end normalt pga. LEGO World og vinterferie)

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Jesper Marcussen
Lone Marcussen
Carsten
Henrik Christian Grove
Morthen
Henning
Per Jakobsen
Claus Vever + 1 børn
Michael.
peter og rasmus thrane
Peter Thrane
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 13:07
Så er der klart til næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 8. februar 2018, kl. 18:30- 21:30

(Datoen ligger tidligere end normalt pga. LEGO World og vinterferie)

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Jesper Marcussen
Lone Marcussen
Carsten
Henrik Christian Grove
Morthen
Henning
Per Jakobsen
Claus Vever + 1 børn
Michael.
peter og rasmus Thrane
Henrik Christensen (har blade med til Lene, hvis ikke jeg får overarbejde) Wink

Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 13:09
Carina.
Hvis du har flere af begge, vil jeg godt aftage købe 2 af hver. Smile

Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 21:58
Så er der klart til næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 8. februar 2018, kl. 18:30- 21:30

(Datoen ligger tidligere end normalt pga. LEGO World og vinterferie)

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Jesper Marcussen
Lone Marcussen
Carsten
Henrik Christian Grove
Morthen
Henning
Per Jakobsen
Claus Vever + 1 børn
Michael.
peter og rasmus Thrane
Henrik Christensen (har blade med til Lene, hvis ikke jeg får overarbejde) Wink
Søren Johansen
Søren Johansen
Til top
Tobias.G.Christensen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 29-Marts-2017
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 40
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Tobias.G.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 05:31
Så er der klart til næste byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 8. februar 2018, kl. 18:30- 21:30

(Datoen ligger tidligere end normalt pga. LEGO World og vinterferie)

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Jesper Marcussen
Lone Marcussen
Carsten
Henrik Christian Grove
Morthen
Henning
Per Jakobsen
Claus Vever + 1 børn
Michael.
peter og rasmus Thrane
Henrik Christensen (har blade med til Lene, hvis ikke jeg får overarbejde) Wink
Søren Johansen
Tobias Christensen (tager Søren og Henrik Christensen med)


Redigeret af Tobias.G.Christensen - 08-Februar-2018 kl. 05:32
Tobias Gøhler Christensen
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 12:15
Hej Carsten, Michael, Per og Henrik.

Jeg har kun 2 busser, men royal guards til jer alle.

Så:

Carsten 2 busser + 2 guards
Michael 2 guards
Per 1 guard
Henrik 2 guards

Vi ses i aften . Jeg tager mobile pay
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Per.Jakobsen Se drop down
Knop
Knop


Medlem siden: 10-Januar-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 3
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 16:17
Hej Carina
 
Jeg vil gerne have 1 guards mere med , hvis du kan nå det.


Per Jakobsen
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 17:27
Citat: Per.Jakobsen Per.Jakobsen skrev:

Hej Carina
 
Jeg vil gerne have 1 guards mere med , hvis du kan nå det.




Øv, Per. Jeg har ikke flere...
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 11:29
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh


Redigeret af Lene.Bøgh.Hansen - 23-Februar-2018 kl. 11:29
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 17:52
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 19:17
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 20:50
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Peter Lind
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 22:23
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Lars Lyager Olsen
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2009
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 23:03
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove

3xH tours
Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 661
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 21:46
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
Kirstine.S.Larsen Se drop down
Plade
Plade


Medlem siden: 09-Januar-2015
Sted: Bornholm
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 72
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Kirstine.S.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 16:38
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen 
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Kirstine Sparre Kirketerp-Møller
Til top
Finn.Olsen Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 25-Maj-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 805
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finn.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 22:50
Så er det tid igen - bemærk ændret dato pga. store arrangementer i Medborgerhuset:

8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen 
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen

Redigeret af Finn.Olsen - 04-Marts-2018 kl. 22:51
Finn Olsen
Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Marts-2018 kl. 09:37
8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen
Jeppe
Jeppe Makwarth
Til top
Kim.Petersen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 31-Januar-2013
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Marts-2018 kl. 15:12
8. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, lille sal fra kl. 18.30-21.30 (april er den 19/4) - blot til info

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen 
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen
Jeppe
Kim Petersen
Kim Petersen
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Marts-2018 kl. 11:32
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Anne Jeppesen
Morthen
Henning
Kalorius (et rimeligt stort Lego projekt stort nok til, at "han" behøver sin egen stol...... )
Peter Lind (jeg har sikkert ikke noget LEGO med, men kigger da alligevel forbi!)
Lars Lyager Olsen
Henrik Christian Grove
Jesper Marcussen
Rolf I. Jensen
Brian Jacobsen
Finn Olsen
Jeppe
Kim Petersen
Carina Dauerhøj
Claus Dauerhøj
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 8788899091 129>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.277 sekunder.