![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 123> |
Forfatter | |
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6067 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er byggemøde den 27/10, jeg
deltager:
Lars Mogensen Carsten Straaberg |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
Der er byggemøde den 27/10, jeg deltager:
Lars Mogensen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Sten Lassen
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2505 |
Sten Lassen
Jakob Hestbæk (ca. 19:30)
|
|
![]() |
|
Brian.Lynnerup ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 92 |
Sten Lassen
Jakob Hestbæk (ca. 19:30)
Brian Lynnerup
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3892 |
Der er byggemøde den 27/10 2011, jeg deltager:
Lars Mogensen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Sten Lassen Jakob Hestbæk (ca. 19:30) Brian Lynnerup Jørgen Pedersen
Redigeret af Jørgen.Pedersen - 24-Oktober-2011 kl. 13:30 |
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Lars Mogensen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Sten Lassen Jakob Hestbæk (ca. 19:30) Brian Lynnerup Jørgen Pedersen
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7039 |
Lars Mogensen Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Sten Lassen Jakob Hestbæk (ca. 19:30) Brian Lynnerup Jørgen Pedersen Henrik Christian Grove Jakob Bindslet |
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3892 |
Nu skal vi lege med futtog i dag, men dettte indlæg har jeg kopieret fra anden tråd:
Har længe gået og tænkt på det med forsikring. Tror virkelig at min er god nok, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg har i kælderen og andre steder. Og hvad det er værd. Kunne være dejligt hvis man som indslag på et byggemøde ( annonceret ) kunne få f.eks Steen til at vise hvordan man lagde sine klodser på Bricklink. Bare et forslag
![]() |
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1924 |
Brickstore er i virkeligheden meget bedre til at løse denne opgave med, og det program bruger Bricklinks database til at arbejde med. Jeg planlægger at deltage i aften, og jeg kan godt tage min PC med og vise, hvordan man gør. ![]() |
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
Der er byggemøde nu på torsdag den 17/11, jeg deltager:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
Thomas.Seifert ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Jeg vil gerne deltage, men skal i så fald have min søn på 8 med. Er det muligt?
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Foreningen har husstandsmedlemmer, så din søn er lige så meget medlem som dig. I skal begge være meget velkomne. Kommer den 17/11: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Thomas Seifert + sønHenrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Kommer den 17/11:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Thomas Seifert + sønHenrik Christian Grove Sten Lassen
|
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7039 |
Kommer den 17/11:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Thomas Seifert + søn Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Bindslet |
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6067 |
Kommer den 17/11:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Thomas Seifert + søn Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Bindslet Carsten Straaberg |
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Kommer den 17/11:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Thomas Seifert + søn Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Bindslet Carsten Straaberg Trine Dalsgaard Jensen + søn |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
Jeg satser på at komme forbi...
I givet fald skal de 2 drenge (Seifert og Jensen) lige forberede sig på at spille et spil Magikus (hvis de vil vinde noget som ingen andre (i Danmark) har).
De voksne må "nøjes" med at dele de øvrige ting fra sættet (som udkommer i 2012).
|
|
![]() |
|
Jeg vil gerne takke Svend-Errik for det usædvanlige besøg, der bragte lidt usædvanlige indslag ind i byggemødet.
Jeg vil også gerne takke for andenpræmien, og endnu en gang lykønske Trine med sejren. .Henrik |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
Det kan kun glæde mig, hvis min tilstedeværelse bidrog med noget positivt...
Det er i hvert fald første gang jeg har været til et byggemøde, hvor en af deltagerne fik en bjørn på
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 56789 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |