![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <12345 126> |
Forfatter | |
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Årets sidste bygge-hygge-møde d. 16/12-2010
Jeg kommer:
Sten Lassen
Ulla Dunvald, Carsten Straaberg - men vi er der muligvis ikke så længe, da vi har gæsterHenrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1942 |
Jeg kommer: Sten Lassen Henrik Christian Grove Ulla Dunvald, Carsten Straaberg - men vi er der muligvis ikke så længe, da vi har gæster Asger Lindeblad, hvis det ikke bliver meget sneglat. |
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2614 |
Jeg kommer: Sten Lassen Henrik Christian Grove Ulla Dunvald, Carsten Straaberg - men vi er der muligvis ikke så længe, da vi har gæster Asger Lindeblad, hvis det ikke bliver meget sneglat. Jakob Hestbæk |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
Jeg kommer: Sten Lassen Henrik Christian Grove Ulla Dunvald, Carsten Straaberg - men vi er der muligvis ikke så længe, da vi har gæster Asger Lindeblad, hvis det ikke bliver meget sneglat. Jakob Hestbæk Lasse og Anne Mette Vestergård, hvis det er muligt for vejret |
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7069 |
Jeg kommer: Sten Lassen Henrik Christian Grove Ulla Dunvald, Carsten Straaberg - men vi er der muligvis ikke så længe, da vi har gæster Asger Lindeblad, hvis det ikke bliver meget sneglat. Jakob Hestbæk Lasse og Anne Mette Vestergård, hvis det er muligt for vejret Alexander og Jakob Bindslet |
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Susanne.Margaard ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 134 |
Jeg kommer: Sten Lassen Henrik Christian Grove Ulla Dunvald, Carsten Straaberg - men vi er der muligvis ikke så længe, da vi har gæster Asger Lindeblad, hvis det ikke bliver meget sneglat. Jakob Hestbæk Lasse og Anne Mette Vestergård, hvis det er muligt for vejret Alexander og Jakob Bindslet Susanne Margaard Lund. |
|
Susanne Margaard Lund
|
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7069 |
Vi bliver hjemme grundet vejret.
Listen ser nu således ud: Sten Lassen Henrik Christian Grove Ulla Dunvald, Carsten Straaberg - men vi er der muligvis ikke så længe, da vi har gæster Asger Lindeblad, hvis det ikke bliver meget sneglat. Jakob Hestbæk Lasse og Anne Mette Vestergård, hvis det er muligt for vejret Susanne Margaard Lund. |
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6078 |
I det nye år er der foreløbigt booket byggemøder ind på disse dage. Alle dage fra kl 19 i Medborgerhuset i Taastrup.
Jeg har booket frem til og med juni. 20. januar 17. februar 17. marts 28. april (ugen før er der lukket pga. påske) 26. maj (dagen før Star Wars Weekend, vi kan stille op) 16. juni |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
Årets første byggemøde i Taastrup 20. januar
![]() Jeg kommer:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3275 |
![]() Jeg kommer:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
![]() Jeg kommer:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Henrik Christian Grove Carsten og Ulla |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2614 |
![]() Jeg kommer:
Lasse Vestergård
Anne Mette VestergårdHenrik Christian Grove Carsten og Ulla Jakob Hestbæk |
|
![]() |
|
Per.Valgreen ![]() Knop ![]() ![]() Medlem siden: 02-Januar-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2 |
![]() Jeg kommer:
Lasse Vestergård Anne Mette VestergårdHenrik Christian Grove Carsten og Ulla Jakob Hestbæk Per Valgreen |
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Jeg kommer: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Henrik Christian Grove Carsten og Ulla Jakob Hestbæk Per Valgreen Magnus og Trine Jensen |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Lars.Mogensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1469 |
Er der byggemøde nu på torsdag den 17 Februar?
Hvis der er, så kommer jeg. |
|
Lars Mogensen
Formand for Togklodsen. www.togklodsen.dk |
|
![]() |
|
Der ER booket lokale til Byggemøde.
Jeg kan bare ikke komme. |
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Jeg kommer heller ikke - der er lige lovlig meget program på i denne uge.
venlig hilsen Trine |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Desværre også afbud fra os, da vi skal til LEGO WORLD.
|
|
![]() |
|
Kim.Thomsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 915 |
Hvornår er næste byggemøde i Taastrup?
|
|
![]() |
|
17. marts kl. 19. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 126> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |