![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 114115116117118 123> |
Forfatter | |
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19.maj 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Jeg kommer: Lene Finn Olsen
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 21 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19.maj 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 495 |
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen Henning Morthen
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen Henning Morthen H.C.Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Jeppe.Makwarth ![]() Plade ![]() Medlem siden: 13-August-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 89 |
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen Henning Morthen H.C.Grove Jeppe
|
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen Henning Morthen H.C.Grove Jeppe Nick Lindegaard med Stefan
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4314 |
Redigeret af Adrian.Perslow - 24-Juli-2022 kl. 14:47 |
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen Henning Morthen H.C.Grove Jeppe Nick Lindegaard med Stefan Adrian
Anne Mette
|
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 204 |
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen Henning Morthen H.C.Grove Jeppe Nick Lindegaard med Stefan Adrian Anne Mette
Rune L Petersen Kim Petersen
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
|
Jeppe.Makwarth ![]() Plade ![]() Medlem siden: 13-August-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 89 |
Er desværre forhindret, godt møde til jer alle Mvh Jeppe Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19.maj 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Jeg kommer: Lene Finn Olsen Gitte Grønbech Lars Lyager Olsen Henning Morthen H.C.Grove Nick Lindegaard med Stefan Adrian Anne Mette
Rune L Petersen Kim Petersen
|
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4329 |
Der afholdes sæsonafslutnings-byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. juni 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang)
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
Der afholdes sæsonafslutnings-byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. juni 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang)
Henning Morthen |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 791 |
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Finn
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Finn Nick Lindegaard og Stefan
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Finn Nick Lindegaard og Stefan H.C. Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2717 |
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Finn Nick Lindegaard og Stefan H.C. Grove Anders Sinding
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2505 |
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Finn Nick Lindegaard og Stefan H.C. Grove Anders Sinding Jakob
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 109 |
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Finn Nick Lindegaard og Stefan H.C. Grove Anders Sinding Jakob Jim Bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Nick Lindegaard og Stefan H.C. Grove Anders Sinding Jakob Jim Bentzen
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 114115116117118 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |