![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 113114115116117 125> |
Forfatter | |
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 797 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. marts 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten i stueplan.
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Gitte Grønbech Finn Olsen Brian Jacobsen
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3863 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. marts 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten i stueplan.
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Gitte Grønbech Finn Olsen Brian Jacobsen
Lasse VAnne Mette V
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3019 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Gitte Grønbech Finn Olsen Brian Jacobsen Lasse VAnne Mette V
Henning Morthen |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4317 |
Redigeret af Adrian.Perslow - 24-Juli-2022 kl. 14:47 |
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 496 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Gitte Grønbech Finn Olsen Brian Jacobsen Lasse VAnne Mette V Henning Morthen Adrian
Redigeret af Lars.Lyager - 17-Marts-2022 kl. 17:08 |
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4346 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 21. april 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 797 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 21. april 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 496 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Brian.Jacobsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 839 |
|
|
Brian Jacobsen
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 25 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Jeppe.Makwarth ![]() Plade ![]() Medlem siden: 13-August-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 89 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech Jeppe
|
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 99 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3270 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan H.C.Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 111 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan H.C.Grove Jim Bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan H.C.Grove Jim Bentzen
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4346 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene - kommer ikke, er blevet syg! Finn Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan H.C.Grove Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5473 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene - kommer ikke, er blevet syg! Finn Olsen Brian Jacobsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan H.C.Grove Jim Bentzen Søren Johansen - kommer kun lige et smut forbi
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Brian.Jacobsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 839 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene - kommer ikke, er blevet syg! Finn Olsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan H.C.Grove Jim Bentzen Søren Johansen - kommer kun lige et smut forbi
|
|
Brian Jacobsen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1423 |
[QUOTE=Brian.Jacobsen]Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 21. april 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. (er det ikke slut??) Jeg kommer: Lene - kommer ikke, er blevet syg! Finn Olsen Gitte Grønbech Jeppe Nick Lindegaard og Stefan H.C.Grove Jim Bentzen Søren Johansen - kommer kun lige et smut forbi Benjamin Andersen
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19.maj 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Jeg kommer: Lene
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 113114115116117 125> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |