![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 112113114115116 123> |
Forfatter | |
Jim.Bentzen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 109 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. januar 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten.
Husk Coronapas! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn Olsen Søren Johansen Nick Lindegaard Adrian Anders S Jim Bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Helgi.Toftegaard ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Bestyrelsessuppleant Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1284 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. januar 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten.
Husk Coronapas! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn Olsen Søren Johansen Nick Lindegaard Adrian Anders S Jim Bentzen Helgi
|
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4330 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal.
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 792 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal.
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 495 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Peter.Louv ![]() Klods ![]() Medlem siden: 21-Maj-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 105 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen
Peter L
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5408 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Peter L
Søren J
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 21 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Peter LSøren J Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 109 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Peter LSøren J Gitte Grønbech Jim Bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Peter LSøren J Gitte Grønbech Jim Bentzen Henning Morthen
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Peter LSøren J Gitte Grønbech Jim Bentzen Henning Morthen Nick Lindegaard
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Karin.Lindegaard ![]() Knop ![]() ![]() Medlem siden: 27-Oktober-2021 Sted: Allerød Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 4 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. februar 2022, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende ![]() Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Peter LSøren J Gitte Grønbech Jim Bentzen Henning Morthen Nick Lindegaard Karin Lindegaard
|
|
Karin Lindegaard
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 21 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende Smile Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen Lars Lyager Olsen Peter L Søren J Jim Bentzen Henning Morthen Nick Lindegaard Karin Lindegaard Må desværre melde afbud da det er blevet min tur til at få Covid
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 792 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende Smile Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Peter L Søren J Jim Bentzen Henning Morthen Nick Lindegaard Karin Lindegaard Må desværre melde afbud da det er blevet min tur til at få Covid
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2719 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende Smile Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Peter L Søren J Jim Bentzen Henning Morthen Nick Lindegaard Karin Lindegaard Anders Sinding
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende Smile Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Peter L Søren J Jim Bentzen Nick Lindegaard Karin Lindegaard Anders Sinding
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Peter.Louv ![]() Klods ![]() Medlem siden: 21-Maj-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 105 |
Jeg må desværre melde fra.
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2719 |
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende Smile Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Olsen Søren J Jim Bentzen Nick Lindegaard Karin Lindegaard Sørgeligt, men jeg udebliver også.
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4330 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. marts 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten i stueplan.
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. marts 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten i stueplan.
Eventuelle Coronarestriktioner (til den tid) er selvfølgelig gældende. Jeg kommer: Lene Bøgh Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 112113114115116 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |