![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 108109110111112 125> |
Forfatter | |
Helgi.Toftegaard ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Bestyrelsessuppleant Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen Helgi Toftegaard
|
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Michael.Landsvig ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1151 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen Helgi Toftegaard Michael ( Forsøger at nå forbi denne gang )
|
|
M Landsvig
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5473 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen Helgi Toftegaard Michael ( Forsøger at nå forbi denne gang ) Søren Johansen
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Peter.Thrane ![]() Plade ![]() Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 55 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen Helgi Toftegaard Michael ( Forsøger at nå forbi denne gang ) Søren Johansen peter thrane + min datter
|
|
Peter Thrane
|
|
![]() |
|
Rasmus.Thrane ![]() Knop ![]() ![]() Medlem siden: 22-Marts-2016 Sted: Sjælland Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen Helgi Toftegaard Michael ( Forsøger at nå forbi denne gang ) Søren Johansen peter thrane + min datter Rasmus Thrane + Louise Lambertsen
|
|
Rasmus Thrane
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1423 |
[QUOTE=Rasmus.Thrane]
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen Helgi Toftegaard Michael ( Forsøger at nå forbi denne gang ) Søren Johansen peter thrane + min datter Rasmus Thrane + Louise Lambertsen Benjamin Andersen
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2808 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen Helgi Toftegaard Michael ( Forsøger at nå forbi denne gang ) Søren Johansen peter thrane + min datter Rasmus Thrane + Louise Lambertsen Benjamin Andersen Anders Sinding
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4346 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 99 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 207 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen.
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1423 |
[QUOTE=Kim.Petersen]
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5473 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 25 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen
Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Felix.Petersen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 02-Januar-2021 Sted: Albertslund Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 61 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte Grønbech
Felix Petersen
|
|
Mvh
Felix |
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 111 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte GrønbechFelix Petersen Jim bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3270 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte GrønbechFelix Petersen Jim bentzen Henrik Christian Grove
|
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3019 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte GrønbechFelix Petersen Jim bentzen Henrik Christian Grove
Morthen Henning |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3863 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte GrønbechFelix Petersen Jim bentzen Henrik Christian Grove Morthen Henning Lasse Anne Mette
|
|
![]() |
|
Peter.Thrane ![]() Plade ![]() Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 55 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte GrønbechFelix Petersen Jim bentzen Henrik Christian Grove Morthen Henning Lasse Anne Mette peter thrane + datter
|
|
Peter Thrane
|
|
![]() |
|
Peter.Lind ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4516 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen).
Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte GrønbechFelix Petersen Jim bentzen Henrik Christian Grove Morthen Henning Lasse Anne Mette peter thrane + datter Peter Lind |
|
Peter Lind
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 108109110111112 125> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |