![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 107108109110111 123> |
Forfatter | |
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5408 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigeret af Søren-Johansen - 13-Juni-2021 kl. 23:11 |
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Peter.Louv ![]() Klods ![]() Medlem siden: 21-Maj-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 105 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Carina Dauerhøj Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej... Anders Sinding ![]() Peter Louv
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5366 |
Håber i får et super møde selv må vi vente til jette lige har fået sidste stik d.24
![]() |
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Carina.K.Mi.Dauerhøj ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Online Point: 1264 |
Hej Henrik. Det lyder rigtig dejligt, at vi så snart kommer til at se jer igen!!!!! I er savnet begge 2 ![]() Kh Carina
|
|
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
|
![]() |
|
Carina.K.Mi.Dauerhøj ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Online Point: 1264 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej... Anders Sinding ![]() Peter Louv ![]() Håber I får et rigtig hyggeligt byggemøde ![]() Ses lige pludseligt....
|
|
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
|
![]() |
|
John.Thomsen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 592 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej... Anders Sinding ![]() Peter Louv Jane Kvint John Scheel Thomsen ![]() Håber I får et rigtig hyggeligt byggemøde ![]() Ses lige pludseligt....
|
|
John Scheel Thomsen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1282 |
[QUOTE=John.Thomsen]
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej (men jeg er meget gammel og langsom) ... Anders Sinding ![]() Peter Louv Jane Kvint John Scheel Thomsen
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Daniel.Andersen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 18-August-2009 Sted: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 3358 |
QUOTE=John.Thomsen]
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej (men jeg er meget gammel og langsom) ... Anders Sinding ![]() Peter Louv Jane Kvint John Scheel Thomsen Daniel Andersen
|
|
At bygge med LEGO er som at male i 3D
|
|
![]() |
|
Michael.Landsvig ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1135 |
Vi må desværre medle fra til dette skønne byggemøde Håber i alle får en dejlig aften... Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der
er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette
bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de
gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej (men jeg er meget gammel og langsom) ... Anders Sinding ![]() Peter Louv Jane Kvint John Scheel Thomsen Daniel Andersen
|
|
M Landsvig
|
|
![]() |
|
Palle.Behrent ![]() Klods ![]() Medlem siden: 27-Januar-2017 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 293 |
Jeg må desværre melde fra pga arbejde. Hilsen palle Vi må desværre medle fra til dette skønne byggemøde Håber i alle får en dejlig aften... Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej (men jeg er meget gammel og langsom) ... Anders Sinding ![]() Peter Louv Jane Kvint John Scheel Thomsen Daniel Andersen |
|
Palle Behrent
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4315 |
Jeg må desværre melde fra pga arbejde. Hilsen palle Vi må desværre medle fra til dette skønne byggemøde Håber i alle får en dejlig aften... Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Lars Lyager Olsen Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej (men jeg er meget gammel og langsom) ... Anders Sinding ![]() Peter Louv Jane Kvint John Scheel Thomsen Daniel Andersen |
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4331 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 204 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Kim Petersen
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
|
Lone.Marcussen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 11-September-2013 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 462 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Kim Petersen Lone Marcussen
|
|
Lone Marcussen
Let's play together |
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Kim Petersen Lone Marcussen H.C.Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 109 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Kim Petersen Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Kim Petersen Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 495 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Kim Petersen Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 792 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Kim Petersen Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 204 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. august 2021, kl. 18.30-21.30 i lille sal. De gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. gælder! Jeg kommer: Lene Bøgh Lone Marcussen H.C.Grove Jim Bentzen Nick Lindegaard incl. Stefan Lars Lyager Olsen Finn Olsen
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 107108109110111 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |