![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1234 126> |
Forfatter | |
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Henrik Christian Grove
Carsten Straaberg Ulla Dunvald og Andreas Magnus og Trine Dalsgaard Jensen Sten Lassen |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
Henrik Christian Grove
Carsten Straaberg Ulla Dunvald og Andreas Magnus og Trine Dalsgaard Jensen Sten Lassen Lasse og Anne Mette Vestergård (kommer dog først kl 20) |
|
![]() |
|
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5292 |
Henrik Christian Grove
Carsten Straaberg Ulla Dunvald og Andreas Magnus og Trine Dalsgaard Jensen Sten Lassen Lasse og Anne Mette Vestergård (kommer dog først kl 20) Martin Bruun |
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Birgit.Hansen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 193 |
Bliver der byggemøde i oktober? Datoen falder i skolernes efterårsferie, men Sigurd og jeg kan f.eks. godt komme.
|
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6078 |
Ja, der gør.
|
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6078 |
Næste møde er d. 21. oktober i Taastrup Medborgerhus.
Der bliver en "lille" ekstraopgave til alle, der vil være med. Vi forventer nemlig at Byggebladet #11 er os i hænde den dag, og os der kommer til Byggemøde i Taastrup kan få vores eget blad udleveret og samtidig hjælpe med at pakke bladene til de forventningsfulde medlemmer, der ikke har mulighed for at dukke op. Jeg kommer til Byggemøde: Carsten Straaberg Ulla Dunvald |
|
![]() |
|
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Jeg kommer til Byggemøde: |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
Vi kan desværre ikke komme
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7069 |
Jeg kommer til Byggemøde:
Carsten Straaberg Ulla Dunvald Sten Lassen Jakob & Alexander Bindslet |
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Birgit.Hansen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
![]() |
|
Carsten Straaberg Ulla Dunvald Sten Lassen Jakob & Alexander Bindslet Sigurd & Birgit Hansen |
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1942 |
Carsten Straaberg Ulla Dunvald Sten Lassen Jakob & Alexander Bindslet Sigurd & Birgit Hansen Asger Lindeblad |
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
|
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Magnus og jeg kommer desværre ikke denne gang. Vi ønsker jer en hyggelig aften.
Venlig hilsen Trine
|
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Jeg beklager, hvis nogen gik forgæves!
Jeg var ikke blevet oplyst om, at Medborgerhuset var lukket i denne uge. Dem, som jeg mødte fulgte med hjem til mig, hvor vi pakkede byggeblade for fuld skrue... Hvis alt går efter planen afleveres bladene til postvæsnet i morgen. |
|
![]() |
|
Byggemøde 18/11-10
Jeg deltager - hvis der er andre der melder sig
Sten Lassen
|
|
![]() |
|
Byggemøde 18/11-10
Jeg deltager
Sten Lassen ( - hvis der er andre der melder sig) Carsten Straaberg Ulla Dunvald |
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1942 |
Byggemøde 18/11-10
Jeg deltager Sten Lassen ( - hvis der er andre der melder sig) Carsten Straaberg Ulla Dunvald Asger Lindeblad |
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
|
|
![]() |
|
I må have et godt byggemøde! Endnu en gang må Lasse og jeg melde afbud, da vi er i Billund, hvor Lasse er i erhvervspraktik i Idé-huset hos LEGO.
![]() |
|
![]() |
|
Årets sidste bygge-hygge-møde d. 16/12-2010
Jeg kommer:
Sten Lassen
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3275 |
Årets sidste bygge-hygge-møde d. 16/12-2010
Jeg kommer:
Sten Lassen
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 126> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |