![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side 123 123> |
Forfatter | |
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6067 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2010 kl. 03:13 |
11 gange årligt, tredje torsdag i hver måned undtagen juli, er der Byggemøde i Taastrup Medborgerhus kl 19.
Alle er velkomne. Vi bruger tiden på at snakke, vi får os en kop kaffe, bygger et sæt vi har med, eller andet, som der nu er tilslutning til. Næste gang er d. 17. juni 2010. Taastrup Medborgerhus ligger på Taastrup Hovedgade lige ved Taastrup Station (S-tog linje B). Det er for det meste muligt at parkere tæt på, ellers er der andre P-muligheder i overkommelig gå-afstand. Jeg kommer d. 17. juni: Carsten Straaberg |
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kommer d. 17. juni:Carsten StraabergAsger Lindeblad
Redigeret af Asger.Lindeblad - 30-November-2011 kl. 09:43 |
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
|
|
![]() |
|
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5290 |
Jeg kommer d. 17. juni:
Carsten Straaberg Asger Lindeblad Martin Bruun Og skulle hr. Jesper Thuesen og hr. Orla Møller finde på at dukke op, så vil jeg da gerne tilbyde at tage deres Lugbop-ordrer med til dem.
Ellers kan det jo være at vi skal have en lille auktion!
![]() |
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Jeg kommer d. 17. juni:
Carsten Straaberg Asger Lindeblad Martin Bruun Magnus og Trine Dalsgaard Jensen |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
Jeg kommer d. 17. juni:
Carsten Straaberg Asger Lindeblad Martin Bruun Magnus og Trine Dalsgaard Jensen Lasse og Anne Mette Vestergård |
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Jeg kommer d. 17. juni:
Carsten Straaberg Asger Lindeblad Martin Bruun Magnus og Trine Dalsgaard Jensen Lasse og Anne Mette Vestergård Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Ih, hvor var det tarveligt at starte en ny tråd, i stedet for at bruge den gamle Nu overså jeg, at der var møde. Hvordan skal jeg nu klare 3 måneder uden byggemøde.
|
|
![]() |
|
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
|
|
![]() |
|
Gert.Schønberg ![]() Flise ![]() Medlem siden: 26-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10 |
hvem kommer den 19 August ?
jeg overvejer det
Gert Schønberg
|
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6067 |
Jeg kommer: Carsten Straaberg |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
Jeg kommer:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Jeg kommer:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 7039 |
Jeg kommer:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Henrik Christian Grove Jakob Bindslet |
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Jeg kommer:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Henrik Christian Grove Jakob Bindslet Sten Lassen |
|
![]() |
|
R.Christiansen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 01-September-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 579 |
Jeg kommer:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Henrik Christian Grove Jakob Bindslet Sten Lassen Rune Christiansen (første gang til byggemøde ![]() |
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Jeg kommer:
Carsten Straaberg Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Henrik Christian Grove Jakob Bindslet Sten Lassen Rune Christiansen (første gang til byggemøde ![]() Magnus og Trine Dalsgaard Jensen |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Birgit.Hansen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 193 |
Øvbøv - jeg var vist kommet til at fjerne min overvågning på det her emne, så det var smuttet. Jeg tror liige Sigurd og jeg må skrive det i kalenderen i de kommende måneder i stedet. Jeg har da ovenikøbet et lille hus fra Bilkas 40% jeg havde glædet mig til at bygge ... Håber vi ses til september (ellers må det blive i Skærbæk)
|
|
![]() |
|
Jeg kommer 16. september:
Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Ulla Dunvald og Andreas |
|
![]() |
|
Henrik Christian Grove Carsten Straaberg Ulla Dunvald og Andreas Magnus og Trine Dalsgaard Jensen |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |