![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 124125126 |
Forfatter | |
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 798 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes bygge-/hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. november 2023.
Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Gitte Grønbech Jim Bentzen Kim Petersen Line Jannick Finn
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5580 |
Der afholdes bygge-/hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. november 2023.
Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Gitte Grønbech Jim Bentzen Kim Petersen Line Jannick Finn Søren Johansen
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Carl.Marckmann ![]() Knop ![]() Medlem siden: 01-September-2022 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6 |
Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Gitte Grønbech Jim Bentzen Kim Petersen Line Jannick Finn Søren Johansen Carl Marckmann Jeppe Marckmann
|
|
Carl Marckmann
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3021 |
Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Gitte Grønbech Jim Bentzen Kim Petersen Line Jannick Finn Søren Johansen Carl Marckmann Jeppe Marckmann
Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 16-November-2023 kl. 14:34 |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 27 |
Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Jim Bentzen Kim Petersen Line Jannick Finn Søren Johansen Carl Marckmann Jeppe Marckmann Kan desværre ikke komme alligevel. Hav en god aften
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 124125126 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |