![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 121122123 |
Forfatter | |
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader)
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader)
H.C.Grove
|
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 21 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader) H.C.Grove Gitte Grønbech Redigeret af Gitte.Lyng.Grønbech - 20-Maj-2023 kl. 16:37 |
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2741 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader) (Det håber vi at det gør)! H.C.Grove Gitte Grønbech Anders Sinding
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2505 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader) (Det håber vi at det gør)! H.C.Grove Gitte Grønbech Anders Sinding Jakob Hestbæk (igen med kage)
|
|
![]() |
|
Carl.Marckmann ![]() Knop ![]() Medlem siden: 01-September-2022 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader) (Det håber vi at det gør)! H.C.Grove Gitte Grønbech Anders Sinding Jakob Hestbæk (igen med kage) Carl Jeppe
|
|
Carl Marckmann
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader) (Det håber vi at det gør)! H.C.Grove Gitte Grønbech Anders Sinding Jakob Hestbæk (igen med kage)(vi bliver alt for tykke med alt det kage) Carl Jeppe Henning Morthen
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Casper.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 2965 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader) (Det håber vi at det gør)! H.C.Grove Gitte Grønbech Anders Sinding Jakob Hestbæk (igen med kage)(vi bliver alt for tykke med alt det kage) Carl Jeppe Henning Morthen Casper
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Karina.Cæsar.Borum ![]() Knop ![]() Medlem siden: 24-Maj-2023 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh Finn Olsen ( hvis helbredet tillader) (Det håber vi at det gør)! H.C.Grove Gitte Grønbech Anders Sinding Jakob Hestbæk (igen med kage)(vi bliver alt for tykke med alt det kage) Carl Jeppe Henning Morthen Casper Karina Borum (første gang, tag godt imod mig 😊) Redigeret af Karina.Cæsar.Borum - 24-Maj-2023 kl. 22:40 |
|
Karina Cæsar Borum
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4331 |
Der afholdes sommer-bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. juni 2023. Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lars Lyager holder skansen denne gang, da Lene er på Mallorca
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 792 |
Der afholdes sommer-bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 15. juni 2023. Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lars Lyager holder skansen denne gang, da Lene er på Mallorca
Redigeret af Finn.Olsen - 02-Juni-2023 kl. 23:00 |
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 121122123 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |