![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 120121122123> |
Forfatter | |
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 23. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus - Suiten, kl. 18:30-21:30.
Jeg kommer: Lene kommer alligevel :-) Lars holder skansen i stedet Finn Nick med steffan H.C. Jakob Ask Bruun Kolbye + værge Carl Jeppe Søren Johansen Anders Sinding Rune L. Petersen Kim Petersen Peter Thrane Julie Thrane Rasmus Thrane Louise L Henning Morthen
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Online Point: 1282 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 23. marts. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus - Suiten, kl. 18:30-21:30.
Jeg kommer: Lene kommer alligevel :-) Lars holder skansen i stedet Finn Nick med steffan H.C. Jakob Ask Bruun Kolbye + værge Carl Jeppe Søren Johansen Anders Sinding Rune L. Petersen Kim Petersen Peter Thrane Julie Thrane Rasmus Thrane Louise L Henning Morthen Benjamin
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4330 |
Jeg kommer: Lars holder skansen Finn Nick med steffan H.C. Jakob Ask Bruun Kolbye + værge Carl Jeppe Søren Johansen Anders Sinding Rune L. Petersen Kim Petersen Peter Thrane Julie Thrane Rasmus Thrane Louise L Henning Morthen Benjamin
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4330 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. april i Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 792 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. april i Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det)
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2505 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen)
Redigeret af Jakob.Hestbæk - 07-April-2023 kl. 14:46 |
|
![]() |
|
Carl.Marckmann ![]() Knop ![]() Medlem siden: 01-September-2022 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen)
Carl Jeppe |
|
Carl Marckmann
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 21 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 109 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2724 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen Anders Sinding
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 204 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
|
Helgi.Toftegaard ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Bestyrelsessuppleant Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 1284 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen Helgi |
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5408 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen Helgi Søren Johansen
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. april i Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30 Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen Helgi Søren Johansen
Henrik Christian Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 2965 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. april i Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30 Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Gitte Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen Helgi Søren Johansen Henrik Christian Grove Casper Hansen
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 21 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. april i Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30 Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen Helgi Søren Johansen Henrik Christian Grove Casper Hansen
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
er afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. april i Suiten i stueplan, kl. 18:30-21:30 Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen Helgi Søren Johansen Henrik Christian Grove Casper Hansen Anne Mette Lasse |
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Online Point: 1282 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn (hvis helbredet tillader det) Jakob Hestbæk (måske jeg tager en kage med igen) Carl Jeppe Jim Bentzen Anders Sinding Henning Morthen Rune L. Petersen Kim Petersen Helgi Søren Johansen Henrik Christian Grove Casper Hansen Anne Mette Lasse Benjamin Andersen
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 25. maj 2023. Lille Sal, kl. 18:30-21:30. Jeg kommer: Lene Bøgh
Redigeret af Lene.Bøgh.Hansen - 03-Maj-2023 kl. 11:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 120121122123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |