![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 117118119120121 123> |
Forfatter | |
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes juleafslutnings
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen
Anne Mette
|
|
![]() |
|
Carina.K.Mi.Dauerhøj ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1252 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen
Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020)
|
|
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3166 |
Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse |
|
![]() |
|
Hanne.Lindberg ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 29-Marts-2017 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 739 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L
|
|
Hanne Lindberg
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 791 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4314 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 204 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian Rune L Petersen Kim Petersen
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
|
John.Thomsen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 592 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian Rune L Petersen Kim Petersen Jane Kvint John Scheel Thomsen
|
|
John Scheel Thomsen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1274 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian Rune L Petersen Kim Petersen Jane Kvint John Scheel Thomsen Benjamin Andersen
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 21 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian Rune L Petersen Kim Petersen Jane Kvint John Scheel Thomsen Benjamin Andersen Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian Rune L Petersen Kim Petersen Jane Kvint John Scheel Thomsen Benjamin Andersen Gitte Grønbech
Morthen |
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2505 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Henrik Christian Grove Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian Rune L Petersen Kim Petersen Jane Kvint John Scheel Thomsen Benjamin Andersen Gitte Grønbech Morthen Jakob
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Lasse Hanne L Finn Olsen Adrian Rune L Petersen Kim Petersen Jane Kvint John Scheel Thomsen Benjamin Andersen Gitte Grønbech Morthen Jakob Nick Lindegaard Karin Lindegaard |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4329 |
Grundet de mange tilmeldte har jeg fået Lille Sal på første sal, så nu har vi masser af plads at boltre os på
![]() |
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 791 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen Anne MetteCarina Dauerhøj (er der ca. kl. 2020) Lasse Hanne L Adrian Rune L Petersen Kim Petersen Jane Kvint John Scheel Thomsen Benjamin Andersen Gitte Grønbech Morthen Jakob Nick Lindegaard Karin Lindegaard |
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4329 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. januar 2023, kl. 18.30-21.30 i "Suiten".
Jeg kommer: Lene
|
|
![]() |
|
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 19. januar 2023, kl. 18.30-21.30 i "Suiten".
Jeg kommer: Lene Finn
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 117118119120121 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |