![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 116117118119120 123> |
Forfatter | |
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten"
Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
Jeppe.Makwarth ![]() Plade ![]() Medlem siden: 13-August-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 89 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten"
Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe
|
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 792 |
Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 204 |
Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3266 |
Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3809 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" Lasse
Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5408 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" Lasse
Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" LasseJeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3014 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" LasseJeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan Morthen Henning
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2724 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" LasseJeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan Morthen Henning Sinding
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 495 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" LasseJeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan Morthen Henning Sinding Camila Phan Camila skrev et indlæg på forum den 7. november , hvor hun efterlyste deltagere til interview om Lego/AFOL.
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Helgi.Toftegaard ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Bestyrelsessuppleant Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 1285 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" LasseJeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan Morthen Henning Sinding Camila Phan Helgi Camila skrev et indlæg på forum den 7. november , hvor hun efterlyste deltagere til interview om Lego/AFOL.
|
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Carina.K.Mi.Dauerhøj ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1264 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" LasseJeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan Morthen Henning Sinding Camila Phan Helgi Carina Dauerhøj (kommer ca. 19:20) Camila skrev et indlæg på forum den 7. november , hvor hun efterlyste deltagere til interview om Lego/AFOL.
|
|
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4315 |
Redigeret af Adrian.Perslow - 10-December-2022 kl. 11:43 |
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Carina.K.Mi.Dauerhøj ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1264 |
Hejsa alle, der kommer til byggemøde torsdag. Vi søger 62113Bar 1 x 4 x 3 Grille with End Protrusions I Reddish brown https://www.bricklink.com/v2/catalog/catalogitem.page?P=62113#T=S&C=88&O={%22color%22:%2288%22,%22iconly%22:0} Er der nogen, der ligger inde med 1-2 stk, vi ku købe? |
|
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 109 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" LasseJeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan Morthen Henning Sinding Camila Phan Helgi Carina Dauerhøj (kommer ca. 19:20) Adrian Jim Bentzen Camila skrev et indlæg på forum den 7. november , hvor hun efterlyste deltagere til interview om Lego/AFOL.
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3809 |
Der afholdes bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 17. november 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten" Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Jeppe Finn Rune L. Petersen Kim Petersen Henrik Christian Grove Anne Mette Søren Johansen Nick Lindegaard og Stefan Morthen Henning Sinding Camila Phan Helgi Carina Dauerhøj (kommer ca. 19:20) Adrian Jim Bentzen Camila skrev et indlæg på forum den 7. november , hvor hun efterlyste deltagere til interview om Lego/AFOL.
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4330 |
Der afholdes juleafslutnings
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2724 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5408 |
![]() Lars og Lene tager som sædvanligt lidt julehyggegodter med - og måske der også kan sponsoreres en kande kaffe eller to ![]() Jeg kommer: Lars Lyager Lene Bøgh Anders Sinding 😊 Søren Johansen
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 116117118119120 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |