![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 115116117 |
Forfatter | |
Helgi.Toftegaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der afholdes sæsonafslutnings-byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. juni 2022, kl. 18.30-21.30 i "Lille Sal".
Jeg kommer: Lars Lyager (Lene er på Mallorca, så Lars står for det denne gang) Henning Morthen Nick Lindegaard og Stefan H.C. Grove Anders Sinding Jakob Jim Bentzen Helgi Klara
|
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4224 |
Der afholdes så-starter-sæsonen-bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 18. august 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten"
Jeg kommer: Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Kasserer og LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 12842 |
Der afholdes så-starter-sæsonen-bygge-hyggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 18. august 2022, kl. 18.30-21.30 i "Suiten"
Jeg kommer: Lene Bøgh Søren Skjødt-Ladefoged
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
Kasserer & LUGBULK General |
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 12 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Søren Skjødt-Ladefoged Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 115116117 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |