![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 111112113114115 126> |
Forfatter | ||
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[QUOTE=Lars.Lyager]Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. december 2021, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Kom glad og julehyg med os andre
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Os mig
|
||
Benjamin Andersen
|
||
![]() |
||
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3275 |
|
Der
afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. december
2021, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Kom glad og julehyg med os andre
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove |
||
3xH tours
|
||
![]() |
||
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 99 |
|
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. december 2021, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Kom glad og julehyg med os andre
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan
|
||
Nick Lindegaard
|
||
![]() |
||
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 27 |
|
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. december 2021, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal. Kom glad og julehyg med os andre
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech
|
||
Gitte Lyng Grønbech
|
||
![]() |
||
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3021 |
|
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech Morthen Henning
|
||
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
||
![]() |
||
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 210 |
|
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech Morthen Henning Rune L. Petersen Kim Petersen
|
||
Kim Petersen
|
||
![]() |
||
Peter.Louv ![]() Klods ![]() Medlem siden: 21-Maj-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 105 |
|
.
Redigeret af Peter.Louv - 09-December-2021 kl. 00:51 |
||
![]() |
||
Peter.Louv ![]() Klods ![]() Medlem siden: 21-Maj-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 105 |
|
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech Morthen Henning Rune L. Petersen Kim Petersen
Peter
|
||
![]() |
||
Carina.K.Mi.Dauerhøj ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1285 |
|
PeterJeg kommer også, Carina Dauerhøj
|
||
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
||
![]() |
||
Jim.Bentzen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 113 |
|
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech Morthen Henning Rune L. Petersen Kim Petersen PeterJeg kommer også, Carina Dauerhøj jim bentzen
|
||
Jim Bentzen
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
|
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech Morthen Henning Rune L. Petersen Kim Petersen PeterJeg kommer også, Carina Dauerhøj jim bentzen
LasseAnne Mette
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4374 |
|
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: ![]() Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech Morthen Henning Rune L. Petersen Kim Petersen PeterJeg kommer også, Carina Dauerhøj jim bentzen LasseAnne Mette
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
|
![]() Husk Coronapas og mundbind. Jeg kommer: ![]() Adrian Finn Os' mig, Anders S Auch mich, Søren Lars Lyager Olsen Benjamin Andersen (Os mig) Henrik Christian Grove Nick Lindegaard og Stefan Gitte Grønbech Morthen Henning Rune L. Petersen Kim Petersen PeterJeg kommer også, Carina Dauerhøj jim bentzen
|
||
![]() |
||
Jim.Bentzen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 113 |
|
|
||
Jim Bentzen
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4374 |
|
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. januar 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten.
Husk Coronapas! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager
|
||
![]() |
||
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 800 |
|
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 20. januar 2022, kl. 18.30-21.30 i Suiten.
Husk Coronapas! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn Olsen
|
||
Finn Olsen
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5585 |
|
Husk Coronapas! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn Olsen Søren Johansen
|
||
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 99 |
|
Husk Coronapas! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn Olsen Søren Johansen Nick Lindegaard
|
||
Nick Lindegaard
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4319 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 24-Juli-2022 kl. 14:48 |
||
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 2905 |
|
Husk Coronapas! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Finn Olsen Søren Johansen Nick Lindegaard Adrian Anders S
|
||
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 111112113114115 126> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |