![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 109110111112113 125> |
Forfatter | |
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4346 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
6 pladser tilbage. Der er plads til 24 i lokalet 😄
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3270 |
Jeg er kommet afsted til arbejdet uden et LEGO-sæt at bygge i aften, så jeg melder afbud.
|
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Peter.Lind ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4516 |
Jeg føler mig lidt småskidt, og nogle af mine studerende har siddet og hostet, så jeg tror at jeg vil være ekstra forsigtig, og ikke risikere at bringe eventuel smitte videre!
Havde ellers glædet mig, det er efterhånden årevis siden!
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 16. september 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Eventuelle regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. er selvfølgelig gældende! Jeg kommer: Lene Bøgh Lars Lyager Nick incl. Stefan Rune L. Petersen. Kim Petersen. Benjamin Andersen. Søren Johansen Gitte GrønbechFelix Petersen Jim bentzen Morthen Henning Lasse Anne Mette peter thrane + datter |
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4346 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 14. oktober 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Bemærk, ændring af dato pga efterårsferien!
Jeg kommer: Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3270 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 14. oktober 2021, kl. 18.30-21.30 i Suiten (stue-etagen). Bemærk, ændring af dato pga efterårsferien!
Jeg kommer: Lene Bøgh Henrik Christian Grove |
|
3xH tours
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 496 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen |
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 797 |
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
|
Gitte.Lyng.Grønbech ![]() Flise ![]() Medlem siden: 09-Juni-2021 Sted: København S Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 25 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen (Finn Olsen) Gitte Grønbech
|
|
Gitte Lyng Grønbech
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3019 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen (Finn Olsen) Gitte Grønbech Henning Morthen
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem mocpages Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 99 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen (Finn Olsen) Gitte Grønbech Henning Morthen Nick Lindegaard sammen med Karin Lindegaard
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4316 |
Redigeret af Adrian.Perslow - 10-December-2022 kl. 11:45 |
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5473 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen (Finn Olsen) Gitte Grønbech Henning Morthen Nick Lindegaard sammen med Karin Lindegaard Adrian Søren Johansen |
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 111 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen (Finn Olsen) Gitte Grønbech Henning Morthen Nick Lindegaard sammen med Karin Lindegaard Adrian Søren Johansen Jim Bentzen
Redigeret af Jim.Bentzen - 10-Oktober-2021 kl. 17:20 |
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 496 |
Jeg kommer: Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen (Finn Olsen) Gitte Grønbech Henning Morthen Nick Lindegaard sammen med Karin Lindegaard Adrian Søren Johansen Jim Bentzen
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
John.Thomsen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 597 |
Jeg kommer: Henrik Christian Grove Lars Lyager Olsen (Finn Olsen) Gitte Grønbech Henning Morthen Nick Lindegaard sammen med Karin Lindegaard Adrian Søren Johansen Jim Bentzen Jane Kvint John Scheel Thomsen
|
|
John Scheel Thomsen
|
|
![]() |
|
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 18. november 2021, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal.
Jeg kommer: Lene Bøgh
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4316 |
Redigeret af Adrian.Perslow - 10-December-2022 kl. 11:43 |
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 99 |
Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, torsdag den 18. november 2021, kl. 18.30-21.30 i Lille Sal.
Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Nick Lindegaard
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2802 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Nick Lindegaard Anders Sinding
|
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
|
Finn.Olsen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 25-Maj-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 797 |
Jeg kommer: Lene Bøgh Adrian Nick Lindegaard Anders Sinding (Finn Olsen)
|
|
Finn Olsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 109110111112113 125> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |