![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 106107108109110 123> |
Forfatter | |
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6067 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så må vi starte op igen - så næste byggemøde er den 20. maj 2021 kl. 18.30-21.30.
Der er booket Medborgerhuset i Lille Sal, så vi må være 25 personer! Der er krav om coronapas og ID! Og ja - jeg tjekker og vil afvise din deltagelse i byggemødet, hvis du ikke fremviser et gyldigt et. Du kan også risikere, at du i døren til Medborgerhuset vil blive mødt af en medarbejder, som vil bede dig om samme - blot til information! I Medborgerhuset vil det kun være indgangen ud mod parkeringen, som er åben. Der er krav om mundbind, når man bevæger sig rundt i Medborgerhuset og krav om 1 meters afstand mellem deltagerne. Jeg deltager: Lene Bøgh Adrian Jakob Helgi Nick Lindegaard Carsten
|
|
![]() |
|
Palle.Behrent ![]() Klods ![]() Medlem siden: 27-Januar-2017 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 291 |
Der er booket Medborgerhuset i Lille Sal, så vi må være 25 personer! Der er krav om coronapas og ID! Og ja - jeg tjekker og vil afvise din deltagelse i byggemødet, hvis du ikke fremviser et gyldigt et. Du kan også risikere, at du i døren til Medborgerhuset vil blive mødt af en medarbejder, som vil bede dig om samme - blot til information! I Medborgerhuset vil det kun være indgangen ud mod parkeringen, som er åben. Der er krav om mundbind, når man bevæger sig rundt i Medborgerhuset og krav om 1 meters afstand mellem deltagerne. Jeg deltager: Lene Bøgh Adrian Jakob Helgi Nick Lindegaard Carsten
Palle Ishøj
|
|
Palle Behrent
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4329 |
Jeg har netop fået besked fra Medborgerhuset, at de alligevel - desværre - ikke får lov til at åbne, da Kulturhuse ikke er omfattet af regeringens åbningsplan før tidligst den 21. maj.
Byggemødet den 20. maj er derfor aflyst 😢😢
|
|
![]() |
|
Lene.Bøgh.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4329 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3809 |
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård |
|
![]() |
|
Helgi.Toftegaard ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Bestyrelsessuppleant Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1284 |
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi
|
|
Helgi
|
|
![]() |
|
Michael.Landsvig ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 09-August-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1134 |
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der
er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette
bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de
gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael
Redigeret af Michael.Landsvig - 31-Maj-2021 kl. 15:42 |
|
M Landsvig
|
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6067 |
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der
gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael
|
|
![]() |
|
Lars.Lyager ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 495 |
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen
|
|
Lars Lyager Olsen
|
|
![]() |
|
Adrian.Perslow ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4314 |
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Nick.Lindegaard ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2017 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 98 |
gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick)
|
|
Nick Lindegaard
|
|
![]() |
|
Palle.Behrent ![]() Klods ![]() Medlem siden: 27-Januar-2017 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 291 |
Palle ishøj
|
|
Palle Behrent
|
|
![]() |
|
Carina.K.Mi.Dauerhøj ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 21-Januar-2018 Sted: Køge Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1252 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der
gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick)
Carina Dauerhøj
|
|
Carina Kyung Mi Dauerhøj
|
|
![]() |
|
Hej Carina. Mange tak for hjælpen. Dejligt med et byggemøde. Huls.
|
|
Palle Behrent
|
|
![]() |
|
Jim.Bentzen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 16-Februar-2020 Sted: 4900 Nakskov Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 109 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Carina Dauerhøj Jim Bentzen
|
|
Jim Bentzen
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4225 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Carina Dauerhøj Jim Bentzen Henrik Christensen
|
|
|
|
![]() |
|
Anders.R.Kristensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 25-Januar-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 428 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Carina Dauerhøj Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen
|
|
Anders Ringgaard Kristensen
|
|
![]() |
|
Kim.Petersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 31-Januar-2013 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 204 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Carina Dauerhøj Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen
|
|
Kim Petersen
|
|
![]() |
|
Anders.Sinding ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2717 |
Så ser det ud til at lykkedes at nå at afholde byggemøde inden sommerferien Palle Ishøj![]() Der afholdes byggemøde i Taastrup Medborgerhus, mandag den 21. juni 2021, k. 18.30-21.30 i Lille Sal. Der er krav om Coronapas (negativ test, vaccine eller immunitet), og dette bedes fremvises til mig ved ankomst. Derudover gælder selvfølgelig de gældende regler udstukket fra sundhedsmyndighederne mv. Der er plads til 30 personer. Jeg kommer: Lene Bøgh Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Helgi Søren Michael Lars Lyager Olsen Adrian Nick Lindegaard Steffen (Med Nick) Carina Dauerhøj Jim Bentzen Henrik Christensen Anders R Kristensen Rune L Petersen Kim Petersen Jeg er på vej... Anders Sinding ![]() |
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 106107108109110 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |