Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Taastrup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Taastrup

 Besvar Besvar Side  <1 9596979899 129>
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 4 Stemmer, Gennemsnit 4.50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2019 kl. 10:10
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1
Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30 
 
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen 
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2019 kl. 14:34
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1
Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30 
 
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen 
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Anne Jeppesen
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2009
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-April-2019 kl. 22:39
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30 
 
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen 
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Anne Jeppesen
H.C. Grove

3xH tours
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 2690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2019 kl. 20:59
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30 
 
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen 
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Anne Jeppesen
H.C. Grove
Jakob Hestbæk
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-April-2019 kl. 22:17
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30 
 
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen 
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Anne Jeppesen
H.C. Grove
Jakob Hestbæk
Søren Johansen
Til top
Søren Johansen
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2019 kl. 06:50
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Anne Jeppesen
H.C. Grove
Jakob Hestbæk
Søren Johansen
Lars Lyager Olsen
Lars Lyager Olsen
Til top
Kim.Petersen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 31-Januar-2013
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 213
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-April-2019 kl. 13:54
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30 

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen 
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Anne Jeppesen
H.C. Grove
Jakob Hestbæk
Søren Johansen
Lars Lyager Olsen
Kim Petersen
Rune L. Petersen
Kim Petersen
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-April-2019 kl. 17:31
Så er der byggemøde igen - Onsdag 24. april 2019 - Værelse 1Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30 

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Nicole Lindegaard og Sara Hansen 
Magnus Hindsberger fra BrisBricks i Australien
Anne Jeppesen
H.C. Grove
Jakob Hestbæk
Søren Johansen
Lars Lyager Olsen
Kim Petersen
Rune L. Petersen
Peder Svend Pedersen
Peder Svend Pedersen
Til top
Anne.S.Jeppesen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 08-August-2016
Sted: Aalborg
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 985
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.S.Jeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-April-2019 kl. 17:56
Det bliver desværre uden mig i aften, jeg er for bombet - øv!
Håber I får et godt møde
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2019 kl. 07:58
I travlheden på arbejdet er det gået op for mig, at der rent faktisk er byggemøde i Taastrup i aften. Hvis ok med jer, så tænker jeg, at vi aflyser og venter til juni og dermed sommerhygge?
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2019 kl. 09:14
tja , klodsfest er imorgen , 
Så jeg tvivler mere end et par stykker var dukket op Alligevel.
De fleste har nok travlt med at pakke og lige få det sidste færdigt .
Som altid mangler jeg en hel del endnu, men så er det jo godt jeg kan sove i bilen på vej til Middelfart Wink
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Maj-2019 kl. 13:24
BYGGMØDET I TAASTRUP I AFTEN ER AFLYST!
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Maj-2019 kl. 13:42
Så må jeg hellere få lagt byggemødet for juni op i god tid - håber at se så mange af jer som muligt til et par hyggelige timer inden sommerferien:
 
20. juni. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30
 
Jeg kommer:
Lene Bøgh
Til top
Lars.Lyager Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 498
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lyager Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Maj-2019 kl. 13:57
Så må jeg hellere få lagt byggemødet for juni op i god tid - håber at se så mange af jer som muligt til et par hyggelige timer inden sommerferien:

20. juni. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Lars Lyager Olsen
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2019 kl. 08:17
Kom nu med - Lars og jeg skal vel ikke være de eneste LOL
Til top
Peter.Lind Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4516
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Lind Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2019 kl. 10:15
Så må jeg hellere få lagt byggemødet for juni op i god tid - håber at se så mange af jer som muligt til et par hyggelige timer inden sommerferien:

20. juni. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Peter Lind (kommer evt lidt senere - er med toget hele vejen fra Aalborg, og hvem ved hvad der kan ske på sådan en tur)
Peter Lind
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2019 kl. 17:27
Så må jeg hellere få lagt byggemødet for juni op i god tid - håber at se så mange af jer som muligt til et par hyggelige timer inden sommerferien:

20. juni. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Peter Lind (kommer evt lidt senere - er med toget hele vejen fra Aalborg, og hvem ved hvad der kan ske på sådan en tur)
Morthen
Henning
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Michael.Landsvig Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1179
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael.Landsvig Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Juni-2019 kl. 17:59
Så må jeg hellere få lagt byggemødet for juni op i god tid - håber at se så mange af jer som muligt til et par hyggelige timer inden sommerferien:

20. juni. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Peter Lind (kommer evt lidt senere - er med toget hele vejen fra Aalborg, og hvem ved hvad der kan ske på sådan en tur)
Morthen
Henning
Søren
Michael
M Landsvig
Til top
Nick.Lindegaard Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2017
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 99
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick.Lindegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Juni-2019 kl. 06:13
Så må jeg hellere få lagt byggemødet for juni op i god tid - håber at se så mange af jer som muligt til et par hyggelige timer inden sommerferien:

20. juni. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Peter Lind (kommer evt lidt senere - er med toget hele vejen fra Aalborg, og hvem ved hvad der kan ske på sådan en tur)
Morthen
Henning
Søren
Michael
Nicole incl. Sara
M Landsvig
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2981
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Juni-2019 kl. 14:46
Så må jeg hellere få lagt byggemødet for juni op i god tid - håber at se så mange af jer som muligt til et par hyggelige timer inden sommerferien:

20. juni. Byggemøde i Taastrup Medborgerhus, Taastrup Hovedgade 71, kl. 18.30-21.30

Jeg kommer:
Lene Bøgh
Lars Lyager Olsen
Peter Lind (kommer evt lidt senere - er med toget hele vejen fra Aalborg, og hvem ved hvad der kan ske på sådan en tur)
Morthen
Henning
Søren
Michael
Nicole incl. Sara
Casper
Mai-Brith
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 9596979899 129>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.156 sekunder.