![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøde i Taastrup |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 126> |
Forfatter | |
Jesper.Lindbæk ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer den 28. april:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Carsten Straaberg Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Hestbæk Rune Christiansen Magnus og Trine Jensen Jesper Lindbæk |
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7069 |
Kommer til byggemøde i Taastrup den 28. april:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Carsten Straaberg Henrik Christian Grove Sten Lassen Jakob Hestbæk Rune Christiansen Magnus og Trine Jensen Jesper Lindbæk Alexander og Jakob Bindslet |
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Hvorfor er næste byggeaften egentlig ikke på torsdag den 19.?
I kalenderen står, at det er torsdag d. 26. Men det plejer jo at være den 3. torsdag i måneden. Venlig hilsen Trine |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6077 |
Den blev rykket til dagen før Star Wars Weekend. Desuden er torsdag jo en aften, hvor mange hygger sig derhjemme med varme hveder ![]() |
|
![]() |
|
Trine.Jensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 491 |
Tak for svaret. Jeg blev lige i tvivl om, hvornår det egentlig var.
Venlig hilsen Trine |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
Kommer til byggemøde i Taastrup den 26. maj:
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård |
|
![]() |
|
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6077 |
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Carsten Straaberg |
|
![]() |
|
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Kommer til byggemøde i Taastrup den 26. maj: |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2614 |
Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Carsten Straaberg Sten Lassen Jakob Hestbæk |
|
![]() |
|
Vi kan desværre ikke komme denne gang. I mã hygge jer !!
Venlig hilsen Trine |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
Sidste møde inden sommeren er torsdag den 16. juni.
Kommer til byggemøde i Taastrup den 16. juni:
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård
|
|
![]() |
|
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård Carsten Straaberg |
|
![]() |
|
Sten.Lassen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 541 |
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård Carsten StraabergSten Lassen |
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3275 |
Lasse Vestergård
Anne Mette Vestergård Carsten StraabergSten Lassen Henrik Christian Grove |
|
![]() |
|
Kommer til byggemøde i Taastrup den 16. juni: Lasse Vestergård Anne Mette Vestergård Carsten Straaberg Sten Lassen Henrik Christian Grove Magnus og Trine Dalsgaard Jensen |
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
|
![]() |
|
H.C.Grove ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3275 |
Normalt ville næste byggemøde i Taastrup være den 18. august, men til mødet i juni kunne vi stadig ikke reservere et lokale, men Per lovede at arbejde for at vi fik et lokale de sædvanlige dage. Er der nogen der har hørt om det lykkedes, eller kan Per (han er jo medlem) måske selv sige noget?
|
|
![]() |
|
Jeg tror stadig, der er ferie i Medborgerhuset - jeg tjekker lige på mandag.
Jeg regner stærkt med byggemøde d. 18. august, evt. her hosmig, hvis det glipper i Medborgerhuset. |
|
![]() |
|
Jeg håber at det bliver til noget den 18. august. Jeg har ihvertfald nogle minifigs serie 5 til Henrik, Carsten, Trine og 2 x Jakob, som jeg regner med at skulle aflevere.
![]() |
|
![]() |
|
Jeg regner også med at komme.
|
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet ![]() Webmaster ![]() ![]() Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7069 |
Jeg deltager også d. 18.
|
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 34567 126> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |