Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Taastrup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Taastrup

 Besvar Besvar Side  <1 106107108109110 129>
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
 Rangering: Emne rangering: 4 Stemmer, Gennemsnit 4.50  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2981
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Februar-2013 kl. 17:53
Er der byggemøde på Torsdag d. 21. Februar, eller skal vi vente helt til d. 28. Februar? Confused
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Thomas.Seifert Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-September-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Seifert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 17:02
Tak, der må gerne komme flere billeder Big smile
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 15:33
Fandt lige et par billeder fra "festen"
Rasmus i gang med betjening af drejeskiven 
 
Og så var der lige en rigtig flot dansk MY i overstørrelse . Rig flot lavet Lars


Redigeret af Jørgen.Pedersen - 23-Januar-2013 kl. 15:39
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 13:01
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Tak for oplysningen, Anne Mette Smile
Ved nærmere eftertanke er jeg mere og mere overbevist om at den blev glemt inde i computerlokalet hvor jeg spillede Mini-taurus med børnene...
 
Prøv at kontakte Medborgerhuset og høre dem, om de har fundet den. Man kan jo være heldig.
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 11:51
Tak for oplysningen, Anne Mette Smile
Ved nærmere eftertanke er jeg mere og mere overbevist om at den blev glemt inde i computerlokalet hvor jeg spillede Mini-taurus med børnene...
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 09:30
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

OPRÅB
 Jeg glemte en gul LEGO pose på byggemødet i torsdags. I posen lå en æske "LIfe of George" (og måske en lille pose med hængsler).
 
Lasse, Carsten og jeg gik som de sidste og jeg mindes at der var ganske tomt i lokalet. Desværre! (Man plejer jo at kunne få øje på en gul pose. )
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 18:42
jeg øffer meget over at jeg ikke kunne komme selvom jeg havde tilmeldt mig. Datoen for næste gang er fin med mig. Vil da godt opfordre folk til at komme talrigt i fremtiden:-)
Søren Johansen
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 18:17
OPRÅB
 
Jeg glemte en gul LEGO pose på byggemødet i torsdags. I posen lå en æske "LIfe of George" (og måske en lille pose med hængsler).
 
Jeg husker ikke så meget, da hovedet var fyldt med, hvad der skulle ske dagen efter...
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 18:14
Citat: Svend.Erik.Saksun Svend.Erik.Saksun skrev:

Citat: Rasmus.Fachmann Rasmus.Fachmann skrev:

Hvis der er nogen der ligger inde med 20-30stk. 


som de kunne tage med til mødet. Kunne jeg godt bruge 
dem til min lille demonstation. Gerne mørkegrå (men farven er ikke kritisk)
Jeg har en brasillion i sort...Big smile
Skulle jeg komme forbi, tager jeg 30 med Smile u/b
Glemte jeg noget, Rasmus? Har du stadig brug for dem?
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2981
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 18:11
Citat: Jørgen.Pedersen Jørgen.Pedersen skrev:

Ja det var et godt møde med rigtig mange aktiviteter. Godt Carsten havde et lokale til os . Big smile
Har aldrig været til et byggemøde med så mange mennesker og aktiviteter. Skønt. Jeg nåede da ikke at finde ud af om gravkoen blev færdig. Og fik da helle rikke nærstuderet monorail rutchebanen. Og hav dder ellers skete af aktiviteter rundt om i hjørnerne. 
Jeg skylder nogen nogle billeder og materiale omkring klistermærker/decals og nogle styklister til vogne. 
De skal nok komme, men 8 timer dagligt på kokkeskole slår lige benene væk under mig, så når jeg kommer hjem er det kun afslapning.  

Helt klart et super møde, med nogle fantastiske tog-MOC'er og et imponerende skib i sorte og røde farver. Heller ikke jeg fik set monorail banen, men jeg fik bygget min gravko færdig og fik leget lidt med den.  Mine børn var elle vilde da de så den næste morgen.

Den slags møder må der godt være nogle flere af.

Godt skuldret Carsten.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 17:30
Jeg så lidt af den, men det bliver afgjort spændende at se slutresultatet.

Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 16:58
Jeg fik desværre heller ikke nærstuderet monorail rutchebanen, da jeg havde rigeligt travlt med at svare på spørgsmål ETC, MHT mit skib LOL

Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 21-Januar-2013 kl. 16:59
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 15:03
Ja det var et godt møde med rigtig mange aktiviteter. Godt Carsten havde et lokale til os . Big smile
Har aldrig været til et byggemøde med så mange mennesker og aktiviteter. Skønt. Jeg nåede da ikke at finde ud af om gravkoen blev færdig. Og fik da helle rikke nærstuderet monorail rutchebanen. Og hav dder ellers skete af aktiviteter rundt om i hjørnerne. 
Jeg skylder nogen nogle billeder og materiale omkring klistermærker/decals og nogle styklister til vogne. 
De skal nok komme, men 8 timer dagligt på kokkeskole slår lige benene væk under mig, så når jeg kommer hjem er det kun afslapning.  
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Brian.Jacobsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Januar-2009
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 839
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Jacobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Januar-2013 kl. 12:26
Hej
 
det er ok med mig den 28-2 2013
 
tak for et godt møde.
 
brian
Brian Jacobsen
Til top
Lars.Mogensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 05-Januar-2010
Sted: Denmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1496
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Mogensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Januar-2013 kl. 17:05
Citat: Thomas.Seifert Thomas.Seifert skrev:

Også tak for i går herfra, ved ikke helt hvem initiativtager er til tognørdedelen, om det er Lars?
Under alle omstændigheder enormt inspirerende!
"Togtosserne" er ingenlunde nogen formel forsamling. Enhver LEGO tog MOC'er er velkommen til at arrangere en ny. Meld det for eksempel i denne tråd.



Redigeret af Lars.Mogensen - 20-Januar-2013 kl. 17:06
Lars Mogensen
Formand for Togklodsen.
www.togklodsen.dk
Til top
Lars.H.Sørensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1065
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 18:09
Også tak til alle for et skønt møde igår herfra! dejligt med lidt feedback til mine små valentines mocs
Jeg stemmer også for d. 28/2 til næste møde.
Leg godt :)
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 16:30
Min søn Mads og Jeg siger også tak for i aftes.
Det var vores første byggemøde, men bestemt ikke det sidste.
Vi hyggede os med at hjælpe til med Byggebladet, og fik snakket med en del af de fremmødte.
 
Til Morten, det bliver spændende at se Crusader blive færdig.
 
Jeg stemmer også for den 28. så vil jeg se om jeg har fri, jeg arbejder nogle gange om aften (køre bus)

Til top
Thomas.Seifert Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-September-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Seifert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 15:25
Også tak for i går herfra, ved ikke helt hvem initiativtager er til tognørdedelen, om det er Lars?
Under alle omstændigheder enormt inspirerende!
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3042
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 15:16
Jeg var til mit første byggemøde igår.
Og jeg syntes det var rigitigt sjovt og hyggeligt.
Det var også rart at få noget respons på mit skib .Crusader.

Det gjorde hele køreturen og slæbe skibet rundt inden i medborger huset, det værd.

Vil lige sige tak for et rigtigt hyggeligt byggemøde Thumbs Up
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 13:09
Skal vi op på fremmødet fra i går, det bedste og mest aktive møde jeg har været med til, flytter vi selvfølgelig til den 28.  Så har Carsten også en uge mere til at kontrollere om vi har et lokale eller ej. Big smile
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 106107108109110 129>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.141 sekunder.