![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Planer for MOC udstilling i Danmark |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||||
Jan.Beyer ![]() Tagsten ![]() ![]() Repræsentant fra LEGO Medlem siden: 04-Januar-2005 Sted: Tyskland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Hej Per, jeg syns ikke at tidspunktet er dårligt. Jeg vil gerne holde fast i den fordi den ligger i ferietiden.
Hvis vi vil sige Februar eller Marts er der ikke ferietid og det vil betyde at der vil ikke kommen nogen/så mange besøgende fordi vi skal ja også have besøgende til en udstilling.
Vi kan sagsten plane det sammen igen til næste år og på en anden tidspunkt hvis det viser sig at i syns det er sjøv men vi er der 12 menesker der kan udstille mocs så det bliver der til noget større.
Jeg vid ikke hvormange af jeres medlemmer vil/kan ikke komme til Skærbæk fordi de vil heller rejse til LEGO World.
Men jeg tror det er ikke den helt stort antal.
Så jeg vil gerne fastholde tidspunktet.
Håber det er o.k.. Hvis der så er nogen af de allerede tilmelde der ikke vil komme pga. LEGOWorld skal jeg vide det nu.
Vi ses.
Hilsen
Jan |
|||||
Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
|
|||||
![]() |
|||||
Knud.Thomsen ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Formand Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 5327 |
||||
Er det en desideret MOC udstilling. eller kan man deltage uden at havé MOC's med? Mht. til tidspunkt: Efterårsferien ligger en uge senere. Det er nok basis for mere publikum der..... Jeg savner Københavnerne, det er nok mest den "afsides" beliggenhed der holder folk væk... |
|||||
Knud Richard Thomsen
|
|||||
![]() |
|||||
Jan.Beyer ![]() Tagsten ![]() ![]() Repræsentant fra LEGO Medlem siden: 04-Januar-2005 Sted: Tyskland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 374 |
||||
Jeg syns vi skal se hvordan det går og tager den diskussion bagefter. Planen er, at der blever stillet mocs ud fordi jeg håber på nogle besøgende. Så jeg håber at alle deltagere har en lille Moc med de kan og vil udstille.
Men hvis der er nu en medlem, der sammler på gammle LEGO ting og ikke bygger er denne medlem også velkommen og kan så udstille noget af sammlingen.
|
|||||
Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
|
|||||
![]() |
|||||
C.Rasmussen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1624 |
||||
Jeg låner da også gerne mine MOCs ud hvis der er nogen der gider tage dem med og stille dem op.
Christian |
|||||
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
|||||
![]() |
|||||
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7710 |
||||
Jeg tager gerne en hel del af min 300 og 600 serie fra 60'erne og 70'erne med - Og så selvfølgelig også en enkelt MOC eller flere - skal lige have den / de MOC's bygget først. |
|||||
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
|||||
![]() |
|||||
A.Gaasedal ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-April-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 518 |
||||
Hej Jan,
Jeg vil gerne stadig komme, ingen problemer, jeg har endnu ingen planer fastlagt omkring Holland, men LEGO i hveranden weekend, det lyder nu ellers helt fint...
Mvh. |
|||||
![]() |
|||||
Per.Langkilde ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
||||
Jamen...... Det var IKKE for at melde fra !! Ville bare lige se om foreningen vågnede. Det gjorde den ikke
|
|||||
![]() |
|||||
C.Rasmussen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1624 |
||||
Nå men jeg har i hvert fald forklaret hvorfor jeg ikke kan og desuden tilbudt min hjælp. Christian |
|||||
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
|||||
![]() |
|||||
Jan.Larsen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 12-Februar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 230 |
||||
Jeg mener det er rigtig god ide, men har ikke overblik over efteråret endnu familie/arbejde. Så derfor har jeg ikke tilmeldt mig.
Så jeg afventer situation, og må så bare håbe på, at der eventuelt er plads, hvis muligheden byder sig.
Jan |
|||||
Jan Boddum Larsen
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Det er den rigtige indstilling. Hvis det nu skal være at der en pludslig har tid og vil gerne deltage så kan der skrives en mail til mig og vi kan prøve og finde ude af om der er plads.
Skal vi sige det?
|
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
Lars.Jørgensen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1228 |
||||
Jeg har det på samme måde. Jeg starter på et nyt arbejde i august og kender derfor ikke mit skema - om der er lejrture, kurser etc. Derfor kan jeg ikke rigtig tilmelde mig endnu :(
Jeg synes ideen er rigtig god og jeg vil så snart jeg er sikker melde tilbage om jeg kan - for jeg vil gerne med :D |
|||||
Lars Gjerløw Jørgensen
| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@gmail.com| oz2lgj | |
|||||
![]() |
|||||
Mikkel.Oldrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1915 |
||||
Jeg har også et dilemma, der er en sejlads samme weekend, som jeg gerne vil med til. Så lige nu hælder jeg til ikke at deltage i udstillingen, men det kan ændre sig.
Men jeg vil gerne støtte projektet ved at lade et par af mine ting udstille, fx 8865, min berygtede containerkran, og måske 6927'eren |
|||||
Mikkel Oldrup
Bricklink butik: BrickManiac http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt. |
|||||
![]() |
|||||
Knud.Thomsen ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Formand Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 5327 |
||||
Så er foreningen ved at vågne..... Det er dejligt! Der skal nok være plads til jer.. Der er altid plads til en til der bruger Rexona.... ( den er gammel) |
|||||
Knud Richard Thomsen
|
|||||
![]() |
|||||
Per.Langkilde ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
||||
Tak Knud for at trækker min pointe frem
At nogle flere en de på daværende tidspunkt 8 medlemmer reagerede ! Og det gjorde de så
Jeg vil bare gerne ha' lidt mere gang i den. |
|||||
![]() |
|||||
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7710 |
||||
Gang i den |
|||||
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
|||||
![]() |
|||||
||||
I'm game ![]() |
|||||
![]() |
|||||
||||
Det er fint Per! Men vi skal nok tæt på oktober før vi har overblik over hvad der kommer. Kunne der være et bestemt tema vi skal prøve at bygge til? |
|||||
Knud Richard Thomsen
|
|||||
![]() |
|||||
||||
Jeg synes netop at vi skal bestemme nu hvad vi skal og så bygge efter det!! |
|||||
![]() |
|||||
||||
Dine ord Per - oversætter jeg uden tøven til langtidsplanlægning - en rigtig god ting
Det minder mig for øvrigt om noget andet - byplanlægning |
|||||
Redaktør på BYGGEBLADET
|||||
![]() |
|||||
Chris.Paton ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
||||
Jan - hvis det blive til et offentlig udstilling kunne jeg godt tænk mig at høre din mening om hvordan vi beskytte vores MOCs fra små fingrer? (Jeg håber jeg har skrevet "small fingers".)
Jeg har set på Brickshelf at til de forskellige udstillinger pleje der at være et eller andet form for et "barrier" som kan ses i billeder nedunder.
Hvad syntes I andre? |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |