![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Planer for MOC udstilling i Danmark |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Per.Langkilde ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det var det første Jan skrev
|
||
![]() |
||
Chris.Paton ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
|
Det så jeg ikke. Tak Per! |
||
![]() |
||
Knud.Thomsen ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Formand Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 5227 |
|
Kunne et tema være: For 100 år siden - bindingsværkshuse, damptog. m.m. ?
|
||
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7652 |
|
Godt forslag Knud - jeg er i hvert fald med på den..... |
||
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
||
![]() |
||
Per.Langkilde ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
|
Skulle "Skærbæk" gruppen mon ha' en hurtig snak om hvad og hvor meget der skal med.
For 100 år siden synes jeg er et alletiders tema. (Men fandtes der damptog der
Hvor mange skal med (og hvor mange bygger til togbanen!) Hvor stort et areal kan vi bygge til? Skal vi ha' et andet fælles tema (som ikke er by/tog) ?!?
Lad debatten rase. |
||
![]() |
||
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7652 |
|
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
||
![]() |
||
Chris.Paton ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
|
Hej Per og alle
Jeg vil gerne have lidt plads til nogle rumskiber!
Med hensyn til størrelse tror jeg at hvis den skal se godt ude skal det være begrænsede skinner til togbanen. Det var sjovt at har så mange skinner til Klodsfesten men vores by var meget spredt ude. Hvad med 2 kvadratmeter eller flere meter lang - det ved jeg ikke.
Det var det. Jeg vender tilbage med flere ideer så snart som jeg få dem! (Kunne godt tage lidt tid!) |
||
![]() |
||
Knud.Thomsen ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Formand Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 5227 |
|
Jeg har tænkt at tage denne station med: http://www.sitecenter.dk/legomodeljernbane/stationerstations /view.nhtml?profile=stationerstations&UID=10008 Den kan bruges som station med 1 el. 2 perroner eller bare som hus med en park foran. Jeg regner med at bygge et IC4 tog + Arriva's Lint + DSB's Desiro + nogle bindingsværks huse. Kan vi have flere adskilte temaer?
|
||
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
Mikkel.Oldrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1915 |
|
Det kan vel godt lade sig gøre, endda i samme layout. Jeg tror i øvrigt det ville være dumt at basere hele udstilllingen på et "nyt" tema. Der bør nok, i hvert fald delvist satses på et tema, som mange allerede har bygget noget til.....
(hvis jeg da må kommentere, selv om jeg i øjeblikket regner med ikke at deltage....) |
||
Mikkel Oldrup
Bricklink butik: BrickManiac http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt. |
||
![]() |
||
|
Er jo ikke ligefrem = for 100 år siden Men vi skal ha' lidt mere struktur på det her.
Hrn. webmaster kan vi få et skærbæk forum (måske i samme gruppe som klodsfesterne?!?)
Men til en start: 1. Jeg synes vi laver et "åbent" bord (måske mange) hvor ALT er velkomment. Dvs. rumskibe/GBC?/spaceviking/osv. 2. Togbane. Lad os få en idé om hvor stor den kan blive. Men det er udførelsen og ikke størrelsen der er afgørende! Byplanudvalget kommer SNAREST med en "retningslinie" !
og lad os få en (flere) deadlines sat op! |
||
![]() |
||
|
Jeg bliver nok nødt til at trække mig da Japan showet også skal foregå den weekend. Træls.....
|
||
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
|
Jeg sammenfatter lige hovedtemaerne far denne ekstremt lange tråd 1. Deltagere i tilmeldte rækkefølge (4 tyskere + 2 hollændere ?!?) - Per L., Anders G., Chris P., Peter V., Carsten S. (Har jeg glemt nogen?) - Usikre Jan L., Lars J., Mikkel O. - Besøgende René H., 2. MOC's - En by. Hvis vi kan blive enige - Rumskibe (Chris) - Rumvikinger?!? - Christian R. låner gerne ting(?) ud. - Peter kan medbringe: 300 og 600 serie fra 60'erne og 70'erne. - Mikkel har: 8865, min berygtede containerkran, og måske 6927'eren - Mon vi kan "låne" Knuds station? 3. Vi mangler et skærbæk forum
Mangler jeg mon noget |
||
![]() |
||
C.Straaberg ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6070 |
|
Her: http://www.byggepladen.dk/forum/forum_topics.asp?FID=42 |
||
![]() |
||
|
I kan godt låne station + tog m.m.
|
||
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
Jan.Beyer ![]() Tagsten ![]() ![]() Repræsentant fra LEGO Medlem siden: 04-Januar-2005 Sted: Tyskland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 374 |
|
Hej allesammen, indtil nu har der tilmeld sig:
5 deltager fra Danmark og 8 fra Tyskland.
Men det kunne godt være at der kommer en eller to fra Holland og et par mere fra Tyskland, men det er ikke sikkert i nu.
Jan |
||
Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |