Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Planer for MOC udstilling i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Planer for MOC udstilling i Danmark

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Jan.Beyer Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar
Repræsentant fra LEGO

Medlem siden: 04-Januar-2005
Sted: Tyskland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Beyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 09:27

Hej Per, jeg syns ikke at tidspunktet er dårligt. Jeg vil gerne holde fast i den fordi den ligger i ferietiden.

 

Hvis vi vil sige Februar eller Marts er der ikke ferietid og det vil betyde at der vil ikke kommen nogen/så mange besøgende fordi vi skal ja også have besøgende til en udstilling.

 

Vi kan sagsten plane det sammen igen til næste år og på en anden tidspunkt hvis det viser sig at i syns det er sjøv men vi er der 12 menesker der kan udstille mocs så det bliver der til noget større.

 

Jeg vid ikke hvormange af jeres medlemmer vil/kan ikke komme til Skærbæk fordi de vil heller rejse til LEGO World.

 

Men jeg tror det er ikke den helt stort antal.

 

Så jeg vil gerne fastholde tidspunktet.

 

Håber det er o.k.. Hvis der så er nogen af de allerede tilmelde der ikke vil komme pga. LEGOWorld skal jeg vide det nu.

 

Vi ses.

 

Hilsen

 

Jan

Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 10:02

Er det en desideret MOC udstilling. eller kan man deltage uden at havé MOC's med?

Mht. til tidspunkt: Efterårsferien ligger en uge senere. Det er nok basis for mere publikum der.....

Jeg savner Københavnerne, det er nok mest den "afsides" beliggenhed der holder folk væk...

Knud Richard Thomsen
Til top
Jan.Beyer Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar
Repræsentant fra LEGO

Medlem siden: 04-Januar-2005
Sted: Tyskland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Beyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 10:41

Jeg syns vi skal se hvordan det går og tager den diskussion bagefter. Planen er, at der blever stillet mocs ud fordi jeg håber på nogle besøgende.

Så jeg håber at alle deltagere har en lille Moc med de kan og vil udstille.

 

Men hvis der er nu en medlem, der sammler på gammle LEGO ting og ikke bygger er denne medlem også velkommen og kan så udstille noget af sammlingen.

 

Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
Til top
C.Rasmussen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 1624
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 10:51
Jeg låner da også gerne mine MOCs ud hvis der er nogen der gider tage dem med og stille dem op.

Christian
At skabe er at leve...

Christian Lindblad Rasmussen
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7820
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 18:22
Citat: Jan.Beyer Jan.Beyer skrev:

 

Men hvis der er nu en medlem, der sammler på gammle LEGO ting og ikke bygger er denne medlem også velkommen og kan så udstille noget af sammlingen.

 

 

Jeg tager gerne en hel del af min 300 og 600 serie fra 60'erne og 70'erne med - Og så selvfølgelig også en enkelt MOC eller flere - skal lige have den / de MOC's bygget først.

Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
A.Gaasedal Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 20-April-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 518
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Gaasedal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 01:03
Citat: Jan.Beyer Jan.Beyer skrev:

Håber det er o.k.. Hvis der så er nogen af de allerede tilmelde der ikke vil komme pga. LEGOWorld skal jeg vide det nu.

 

Hej Jan,

 

Jeg vil gerne stadig komme, ingen problemer, jeg har endnu ingen planer fastlagt omkring Holland, men LEGO i hveranden weekend, det lyder nu ellers helt fint...

 

Mvh.

Anders Gaasedal Website
"10-4 Good Buddy"
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 01:27

Jamen...... Det var IKKE for at melde fra !!

Ville bare lige se om foreningen vågnede. Det gjorde den ikke

 

Til top
C.Rasmussen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 1624
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 07:53
Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Ville bare lige se om foreningen vågnede. Det gjorde den ikke


Øh, hvem eller hvad mener du med foreningen - hvad havde du forventet?

Nå men jeg har i hvert fald forklaret hvorfor jeg ikke kan og desuden tilbudt min hjælp.

Christian
At skabe er at leve...

Christian Lindblad Rasmussen
Til top
Jan.Larsen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 12-Februar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 230
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 10:54

Jeg mener det er rigtig god ide, men har ikke overblik over efteråret endnu familie/arbejde. Så derfor har jeg ikke tilmeldt mig.

 

Så jeg afventer situation, og må så bare håbe på, at der eventuelt er plads, hvis muligheden byder sig.

 

Jan

Jan Boddum Larsen
Til top
Jan.Beyer Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar
Repræsentant fra LEGO

Medlem siden: 04-Januar-2005
Sted: Tyskland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Beyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 11:27

Det er den rigtige indstilling. Hvis det nu skal være at der en pludslig har tid og vil gerne deltage så kan der skrives en mail til mig og vi kan prøve og finde ude af om der er plads.

 

Skal vi sige det?

 

 

Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
Til top
Lars.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1228
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 11:29

Jeg har det på samme måde. Jeg starter på et nyt arbejde i august og kender derfor ikke mit skema - om der er lejrture, kurser etc. Derfor kan jeg ikke rigtig tilmelde mig endnu  :( 

 

Jeg synes ideen er rigtig god og jeg vil så snart jeg er sikker melde tilbage om jeg kan - for jeg vil gerne med   :D

Lars Gjerløw Jørgensen

| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@gmail.com| oz2lgj |
Til top
Mikkel.Oldrup Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1915
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Oldrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 12:05

Jeg har også et dilemma, der er en sejlads samme weekend, som jeg gerne vil med til. Så lige nu hælder jeg til ikke at deltage i udstillingen, men det kan ændre sig.

 

Men jeg vil gerne støtte projektet ved at lade et par af mine ting udstille, fx 8865, min berygtede containerkran, og måske 6927'eren

Mikkel Oldrup

Bricklink butik: BrickManiac
http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup
Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt.
Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 21:57

Så er foreningen ved at vågne..... Det er dejligt!

Der skal nok være plads til jer..

Der er altid plads til en til der bruger Rexona.... ( den er gammel)

Knud Richard Thomsen
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2005 kl. 23:30

Citat: Knud.Thomsen Knud.Thomsen skrev:

Så er foreningen ved at vågne..... Det er dejligt!

Tak Knud for at trækker min pointe frem

 

Citat: C.Rasmussen C.Rasmussen skrev:

Per.Langkilde skrev:

Ville bare lige se om foreningen vågnede. Det gjorde den ikke

Øh, hvem eller hvad mener du med foreningen - hvad havde du forventet?

At nogle flere en de på daværende tidspunkt 8 medlemmer reagerede !

Og det gjorde de så

 

Jeg vil bare gerne ha' lidt mere gang i den.

Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7820
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 00:02
Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Jeg vil bare gerne ha' lidt mere gang i den.

 

Gang i den  YES - Hvem tilbyder sig som koordinator?

Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 00:39

Citér Hvem tilbyder sig som koordinator?

I'm game

Hvis der skal koordineres (=hvem bestemmer)  så melder jeg mig gerne
Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 09:27

Det er fint Per! Men vi skal nok tæt på oktober før vi har overblik over hvad der kommer.

Kunne der være et bestemt tema vi skal prøve at bygge til?

Knud Richard Thomsen
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 09:48
Citat: Knud.Thomsen Knud.Thomsen skrev:

Det er fint Per! Men vi skal nok tæt på oktober før vi har overblik over hvad der kommer.

Kunne der være et bestemt tema vi skal prøve at bygge til?

Jeg synes netop at vi skal bestemme nu hvad vi skal og så bygge efter det!!

Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7820
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 09:55

Dine ord Per - oversætter jeg uden tøven til langtidsplanlægning - en rigtig god ting

 

Det minder mig for øvrigt om noget andet - byplanlægning  - se derunder.

Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juni-2005 kl. 18:32

Jan - hvis det blive til et offentlig udstilling kunne jeg godt tænk mig at høre din mening om hvordan vi beskytte vores MOCs fra små fingrer?  (Jeg håber jeg har skrevet "small fingers".)

 

Jeg har set på Brickshelf at til de forskellige udstillinger pleje der at være et eller andet form for et "barrier" som kan ses i billeder nedunder.

 

 

 

Hvad syntes I andre?

Til top
 Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.