Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Planer for MOC udstilling i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Planer for MOC udstilling i Danmark

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Jan.Beyer Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar
Repræsentant fra LEGO

Medlem siden: 04-Januar-2005
Sted: Tyskland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Beyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Planer for MOC udstilling i Danmark
    Sendt: 31-Marts-2005 kl. 15:39

Hej kære Byggepladen medlemmer,

 

jeg har allerede på Klodsfest snakket med nogen medlemmer og fortalt om mine planer at organisere en offentlig MOC udstilling i Danmark og nu har jeg endeligt fundet en rum og startet planlægningen.

 

Nu håber jeg at nogle af jer har lyst til at deltage og vise deres fantastiske Mocs frem til andre AFOLs og besøgende.

 

Udstillingen skal være i Skærbæk fritidscenter og den bliver organiseret af mig og chefen fra fritidscenteret..

 

Skærbæk ligger i Sønderjylland ved Vesterhavet og tæt ved Rømø (jeg tror de fleste vid hvor Rømø ligger?)

 

Tidspunkt for udstillingen er den weekend fra den 07. – 09. oktober 2005.

 

Jeg vil også spørge medlemmer fra den tyske og hollandske fanklub og jeg håber at denne udstilling/møde bliver lidt internationalt.

 

Planen for udstillingen er som følgende:

 

Fredag den 07.10.: Ankomst og opbygning om måske allerede offentlig udstilling (vi aftaler inden om det er i orden elle ej)

 

Lørdag den 08.10.: Offentlig udstilling og muligheden for at købe/sælge LEGO klodser/sæts fra kl. 10 - 18.

 

Søndag den 09.10.: Offentlig udstilling og muligheden for at købe/sælge LEGO klodser/sæts fra kl. 10 – ca. 14(vi vil aftale den endelige tid sener) og bagefter nedbygning og hjemrejse.

 

Jeg har aftalt super konditioner med Fritidscenteret for denne event. Prisen for hele arrangementet er 750 DKK p. p. for voksen og 500 DKK p.p. for børn(op til 12 år). Arrangementet indeholder de følgende ting:

 

-         2 overnatninger i hytter med plads til 4 voksen og 2 børn hvis der bor 4 voksen eller 2 voksen og 2 børn i en hytte inkl. strøm og slutrengøring,

-         Morgenmad på lørdag og søndag,

-         Frokost  ta´selv bord på fredag, lørdag og søndag inkl. en vand/øl,

-         Middag på fredag og lørdag inkl. en vand/øl,

og selvfølgeligt masser af hygge, snak og nye kontakter osv..

 

I udstillingslokaler ville være borde og afspærringer til Mocs..

 

Der er mulighed for laver udflugter til Rømø og den fritidscenter har svømmebad og bowlingbaner. Så der er ude over LEGO også rigeligt til børn eller kæreste/ægtefælle.

 

Hvis denne event har jeres interesse kan i tilmelde (helst indtil den 01.06.2005) jer hos mig (jan.beyer@europe.lego.com) eller kontakte mig hvis i har yderlige spørgsmål til denne event.

 

Jeg håber i kan lide min ide og glæder mig til at høre fra jer.

 

Jan

Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Marts-2005 kl. 20:06

Det lyder rigtig spændende Jan! 

 

Må vi skrive her genereltmæssig for at høre hvem ellers er interessede?  Det kunne være rart at vide hvem kunne tænk sig at tage med.  Jeg har lige set Jans besked og er derfor ikke helt klar hvis jeg kan endnu - men ellers er allerede i gang med at tænk hvad jeg kunne medbringe. 

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Marts-2005 kl. 22:45

Det lyder bare rigtig godt.

Bare bestil en hytte til familien Langkilde

 

 

 

Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-April-2005 kl. 10:38
Jeg tror også jeg er med....
Knud Richard Thomsen
Til top
A.Gaasedal Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 20-April-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 518
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Gaasedal Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-April-2005 kl. 22:47

Lyder rigtig spændende, jeg er også med.

 

Anders Gaasedal Website
"10-4 Good Buddy"
Til top
Ole.Mose Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 17-Maj-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 138
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Mose Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Maj-2005 kl. 16:51
Det er et rigtigt flot og godt initiativ - som jeg bestemt gerne vil  støtte.

Personligt er jeg dog praktisk/realistisk modstander af arrangementer, som afholdes i geografiske ekstremer som Fanø, København, Gedser, Skagen, Bornholm og Grønland. .

Det er meget værdifuldt for vores fritidsbeskæftigelse(r), når personer løfter en opgave, som kan være til fornøjelse for andre. Det skal nok blive godt.

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Juni-2005 kl. 20:10

Nu har jeg officielt meldt mig (og familien) pr. e-mail

Men hvor mange har egentlig gjort det?

Bliver jeg helt alene

 

Listen er

 

Tilmeldte

Familien Langkilde: 2 voksne og 2 børn (pige 8år og dreng 6år)

Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Juni-2005 kl. 20:13
Jeg er med
Knud Richard Thomsen
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Juni-2005 kl. 20:36

Hej alle

 

Jane og jeg kommer også.  Jeg skal lige skynd mig og send e-mail til Jan!

Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7820
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Juni-2005 kl. 20:46

Også mig......

Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2005 kl. 19:43

Hvordan koordinere vi vores MOCs til udstillingen?

 

Skal vi lave et fælles by?

 

Har byudvalg nogle ideer?

 

Questions... questions ... 

Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Juni-2005 kl. 22:02

Vi får brug for en koordinator.

 

Ja.

 

Måske.

 

More questions:

Er vi "kun" fire

Til top
Jan.Beyer Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar
Repræsentant fra LEGO

Medlem siden: 04-Januar-2005
Sted: Tyskland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Beyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juni-2005 kl. 15:00

Hej alle,

der er nu fem tilmeldinger til den Moc udstilling fra jeres rækker. Er der ikke mere af jer der har lyst til at deltage?

 

Hvis, der skulle være den ene eller andre send bare en mail til jan.beyer@europe.lego.com og tilmeld jer.

 

Det bliver sikkert sjøvt.

 

Hilsen

 

Jan 

Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juni-2005 kl. 15:03

Hvad er der af udenlandske tilmeldinger?

 

Knud Richard Thomsen
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juni-2005 kl. 16:35
Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Er vi "kun" fire

Citat: Jan.Beyer Jan.Beyer skrev:

Hej alle,

der er nu fem tilmeldinger til den Moc udstilling fra jeres rækker. Er der ikke mere af jer der har lyst til at deltage?

 

Jeg regner med at komme ihvertfald den ene dag som tilskuer, men jeg laver jo ikke MOC's, så det tæller vist ikke helt med?

René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Jan.Beyer Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar
Repræsentant fra LEGO

Medlem siden: 04-Januar-2005
Sted: Tyskland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 374
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Beyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juni-2005 kl. 16:42

 Indtil nu har jeg 4 faste tilmeldinger fra tyskland og 2 der ikke har endeligt meldt tilbage.

 

Fra de hollænder har jeg ikke hørt noget men jeg er næsten sikker at der vil komme et par af dem. Men de har ja deres store LEGO event LEGO World kort (2 uger) efter.

 

Hilsen

Jan

Jan Beyer - Community Operations Manager Europa/Asien LEGO Community Development
Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Juni-2005 kl. 20:57

Jeg regner med at få bygget nogle tog og nok også et par huse, det er muligt at slæbe med.

Vi skal vel prøve at samle et layout udfra en standard på 32 x 32 knop plader..

 

Knud Richard Thomsen
Til top
C.Rasmussen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 1624
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 00:12
Citat: Jan.Beyer Jan.Beyer skrev:

Indtil nu har jeg 4 faste tilmeldinger fra tyskland og 2 der ikke har endeligt meldt tilbage.

 

Fra de hollænder har jeg ikke hørt noget men jeg er næsten sikker at der vil komme et par af dem. Men de har ja deres store LEGO event LEGO World kort (2 uger) efter.

 

Hilsen

Jan

Jeg vil gerne deltage, men kan simpelthem ikke da jeg er ude at rejse på det tidspunkt. Men det er også tæt på Lego World. Så et andet tidspunkt ville være helt fint med mig.

 

Christian

At skabe er at leve...

Christian Lindblad Rasmussen
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 00:40

Kære Jan

 

Jeg fornemmer at tidspunktet er rigtig dårligt valgt 

En del i "klubben" har snakket om en tur til LEGOWORLD. (Som du selv nævner falder "kun" 14 dage senere)  Og jeg kan godt sætter mig ind i at "man" ikke kan begge dele.

Var det mon muligt at flytte Skærbæk til foråret (måske februar/marts) ? Jeg tror at tilslutningen ville blive MEGET større!

Jeg ved godt at det har krævet MEGET planlægning/koordinering osv. Men 5 danske/4 tyske/et par hollændere er ikke ligefrem noget stort fremmøde

Jeg skriver åbent her for at også de øvrige medlemmer kan give deres mening til kende

Jeg er SIKKER på at det kunne blive rigtig sjovt og jeg er sikker på at det kunne blive endnu sjovere hvis MANGE flere deltog!

Skal det være så lad det være det HELT STORE!!!!

 

Så er det nu Medlemmer og Jan. Hvad synes I?

Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2005 kl. 09:22

Hej alle

 

Jeg må sige at jeg er enig med Per.  Jeg har ikke planlagt at tage til Legoworld men jeg kan forstå hvorfor andre er nødt til at vælge.  Lige nu ser det ude til at vi blive mindre folk end til vores sidste Klodsfest.  Jeg vil gerne støtte Byggepladen og LEGOs arrangementer hvor jeg kan men igen er jeg enig med Per at det kunne blive så meget bedre på et andet tidspunkt hvis det betydt at flere kunne og gerne vil kommer.

 

Jeg må tilføj at jeg trækker ikke min tilmeldning tilbage men vil gerne høre andres mening om hvornår den bedste tidspunkt at hold den vil være.

Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.