![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Byggemøder i Holstebro |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Maja.Bang ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 21.04.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren). Maja Bang |
|
Drage mor
|
|
![]() |
|
ClausPedersen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1765 |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 21.04.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren). Maja Bang Claus Pedersen Jakob Volf Pedersen |
|
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
A.Flyndersøe ![]() Panel ![]() Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1935 |
Jeg er desværre blevet forhindret pga arbejde :(
Peter Vingborg Henning M. Morten Gravgaard Henning B. Maja Bang Claus Pedersen Jakob Volf Pedersen |
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7710 |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 19.05.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren).
Jeg kommer: Peter Vingborg |
|
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
|
![]() |
|
Jesper.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage, men på vegne af byggepladens
medlemmer så redaktionen gerne hvis et entusiastisk og engageret medlem kunne tænkes at skrive en lille artikel til Byggebladet om byggemødet. ![]() |
|
![]() |
|
Morten.Gravgård ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 236 |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 19.05.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren).
Jeg kommer: Peter Vingborg Morten Gravgaard |
|
Morten Gravgård
Modelshop ass. i Legoland Layout Coordinator i Skærbæk fan Weekend |
|
![]() |
|
H.Bidstrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1273 |
Jeg kommer: Peter Vingborg Morten GravgaardHenning B. |
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Jeg kommer: Peter Vingborg Morten GravgaardHenning B. Jakob og Rasmus G. Damgaard |
|
![]() |
|
C.Rasmussen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1624 |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 19.05.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren). Jeg kommer: Peter Vingborg
Morten Gravgaard
Henning B. Jakob og Rasmus G. Damgaard Christian Rasmussen |
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Jakob og jeg bliver desværre nødt til at melde fra.
![]() Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 19.05.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren).
Jeg kommer: Peter Vingborg
Morten Gravgaard
Henning B. Christian Rasmussen |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7710 |
Morten Gravgaard
Henning B. Christian Rasmussen Muligvis Portugesisk pige - vist på studieophold i DK i en måned.
|
|
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
|
![]() |
|
Jakob.Pedersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 12-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 140 |
Jeg tror nok også at mig og min far kommer. Hvis der er nogen der har en minifigure pose og vil bytte med en dummy ville det være dejligt?
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2043 |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den
19.05.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved
elevatoren).
Morten Gravgaard
Henning B. Christian Rasmussen Muligvis Portugesisk pige - vist på studieophold i DK i en måned.
Henning M (muligvis, afhænger af arbejdet.) Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Jakob.Pedersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 12-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 140 |
Morten Gravgaard
Henning M (muligvis, afhænger af arbejdet.) Jakob Volf P. (Kommer dog uden far). Hvad er det nu det koster at være med? Redigeret af Jakob.Pedersen - 09-Maj-2010 kl. 15:46 |
|
![]() |
|
A.Flyndersøe ![]() Panel ![]() Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1935 |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 19.05.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren). Jeg kommer: Peter Vingborg Morten Gravgaard Henning B. Christian Rasmussen Muligvis Portugesisk pige - vist på studieophold i DK i en måned. Henning M (muligvis, afhænger af arbejdet.) Jakob Volf P. (Kommer dog uden far). Anders Flyndersøe Hvad er det nu det koster at være med? |
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 16.06.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i lokale Nord.
Jeg kommer:
Peter Vingborg
|
|
Redaktør på BYGGEBLADET
|
![]() |
|
H.Bidstrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1273 |
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 16.06.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i lokale Nord.
Jeg kommer:
Peter Vingborg
Henning B. |
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Maja.Bang ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Jeg kommer:
Peter Vingborg
Henning B. Maja Bang
|
|
Drage mor
|
|
![]() |
|
Jeg kommer:
Peter Vingborg
Henning B. Maja Bang
Jakob Volf p. og ham den gamle (Claus pedersen).
|
|
![]() |
|
Jeg kommer:
Peter Vingborg
Henning B. Maja Bang
Jakob Volf p. og ham den gamle (Claus pedersen).
Jakob Grøhn Damgaard
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |