![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøder i Holstebro |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7594 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Marts-2010 kl. 05:46 |
|
Onsdag den 31.03.2010 kl. 18.30-22.00 Nye byggemøder - se bunden af tråden! De bliver også annonceret under Arrangementer på forsiden af byggepladen.dk...
Jeg deltager: Peter Vingborg Henning Mikkelsen Redigeret af Peter.Vingborg - 25-Juni-2010 kl. 17:40 |
||
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
||
![]() |
||
Rasmus.Damgaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg deltager: Peter Vingborg Henning Mikkelsen Jakob og Rasmus Grøhn Damgaard |
||
![]() |
||
H.Bidstrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1270 |
|
Jeg deltager: Peter Vingborg Henning Mikkelsen Jakob og Rasmus Grøhn DamgaardHenning Bidstrup (husk lige noget LEGO drenge ![]() |
||
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
||
![]() |
||
Morten.Gravgård ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 236 |
|
Jeg deltager: Peter Vingborg Henning Mikkelsen Jakob og Rasmus Grøhn DamgaardHenning Bidstrup (husk lige noget LEGO drenge ![]() Morten gravgaard |
||
Morten Gravgård
Modelshop ass. i Legoland Layout Coordinator i Skærbæk fan Weekend |
||
![]() |
||
ClausPedersen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1746 |
|
Jeg deltager: Peter Vingborg Henning Mikkelsen Jakob og Rasmus Grøhn DamgaardHenning Bidstrup (husk lige noget LEGO drenge ![]() Morten gravgaard Claus Pedersen og Jakob Volf Pedersen |
||
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
||
![]() |
||
Erik.Bentsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 14-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 124 |
|
Jeg deltager: Peter Vingborg Henning Mikkelsen Jakob og Rasmus Grøhn DamgaardHenning Bidstrup (husk lige noget LEGO drenge ![]() Morten gravgaard Claus Pedersen og Jakob Volf Pedersen Erik Vels Bentsen skal bare lig finde en til at passse ungeren |
||
![]() |
||
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7594 |
|
Mødet bliver ikke holdt i Holstebro Aktivitetscenter denne gang. Alle tilmeldte får besked via PM. |
||
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
||
![]() |
||
A.Flyndersøe ![]() Panel ![]() Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1923 |
|
Jeg deltager:
Peter Vingborg Henning Mikkelsen Jakob og Rasmus Grøhn Damgaard Henning Bidstrup (husk lige noget LEGO drenge ) Morten gravgaard Claus Pedersen og Jakob Volf Pedersen Erik Vels Bentsen skal bare lig finde en til at passse ungeren Anders Flyndersøe |
||
Anders Thykjær Flyndersøe
|
||
![]() |
||
Knud.Thomsen ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Formand Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 5146 |
|
Jeg deltager:
Peter Vingborg Henning Mikkelsen Jakob og Rasmus Grøhn Damgaard Henning Bidstrup (husk lige noget LEGO drenge ) Morten gravgaard Claus Pedersen og Jakob Volf Pedersen Erik Vels Bentsen skal bare lig finde en til at passse ungeren Anders Flyndersøe Knud Thomsen |
||
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
H.Kristensen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 05-April-2005 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 141 |
|
Hej
Må man godt bare kigge forbi i aften? Jeg har faktist ikke rigtig tid i aften, men håber at kunne stjæle en times tid så jeg kan se hvad et 'byggemøde' egentlig er for noget!
Mvh. Henrik |
||
H.Kristensen
Hvad er en mand uden klodser??? |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
Redaktør på BYGGEBLADET
||
![]() |
||
|
Værten takker hermed deltagerne for respektabel opførsel
![]() |
||
Redaktør på BYGGEBLADET
||
![]() |
||
Knud.Thomsen ![]() Bestyrelse ![]() ![]() Formand Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 5146 |
|
Tak for husly og rundvisning, Peter. Du har det vist som os andre "frie" - byggerummet bliver til lager - og hvordan resten af huset ser ud når der ikke ventes gæster, - ja, det må være op til fantasien
Tak til jer andre for hyggeligt samvær! |
||
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
|
![]() ![]() |
||
Redaktør på BYGGEBLADET
||
![]() |
||
Rasmus.Damgaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
|
Jakob og jeg vil også gerne lige sige tak for en rigtig hyggelig aften.
Og selvfølgelig også til Peter for husly. |
||
![]() |
||
|
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 21.04.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren).
Jeg kommer: Peter Vingborg |
||
Redaktør på BYGGEBLADET
||
![]() |
||
H.Mikkelsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1957 |
|
Byggemøde i Holstebro Aktivitetscenter onsdag den 21.04.2010 kl. 18.30 - 22.00 - i Bogbindingslokalet (nede ved elevatoren).
Jeg kommer: Peter Vingborg |
||
![]() |
||
Morten.Gravgård ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 236 |
|
Jeg kommer: Peter Vingborg Henning M. Morten Gravgaard |
||
Morten Gravgård
Modelshop ass. i Legoland Layout Coordinator i Skærbæk fan Weekend |
||
![]() |
||
H.Bidstrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1270 |
|
Jeg kommer: Peter Vingborg Henning M. Morten Gravgaard Henning B. |
||
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
||
![]() |
||
A.Flyndersøe ![]() Panel ![]() Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1923 |
|
Jeg kommer: Peter Vingborg Henning M. Morten Gravgaard Henning B. Anders Flyndersøe |
||
Anders Thykjær Flyndersøe
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |