![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
THE TEMPLE |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Morten.Skov ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1969 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, Ja, Hr. Ambassadør bare giv skylden til børnebørnene....
![]() ![]() ![]() |
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
Enig, det er ikke fair (heller ikke selvom det skulle være sandt)... Det er i sidste ende ene og alene mit ansvar
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5515 |
Netop hjemvendt, må jeg give alle ret. Imponerende detalje-rigdom, og sjove påfund. (Og det første min søn bemærkede - nej, det er der rodet nok rundt i |
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
Jeg venter spændt på familien Thuesens konkurrencebidrag
![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5515 |
Vi voterer - og diskuterer om vi må komme med 4 svar (nu er vi jo 4 husstandsmedellemer - dog med kun 2 forskellige svar
![]() |
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Det er jo min konkurrence, og derfor mig der bestemmer reglerne... Så 2 svar er i orden, bare der sættes navne på... |
|
![]() |
|
Kim.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Jamen hold da op...
Ser rigtig godt ud.. |
|
![]() |
|
Det var da godt at du huskede lommelygten... |
|
![]() |
|
The Temple udstilles for (måske) sidste gang i Kundby i denne weekend
![]() |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7113 |
Uha da — der rasles nok med seperatoren
![]() ![]() Jeg håber I får en god udstilling. Det er ikke det letteste sted at komme hen uden bil.
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |