![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
THE TEMPLE |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7095 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 20:50 |
Uha da — der rasles nok med seperatoren
![]() ![]() Jeg håber I får en god udstilling. Det er ikke det letteste sted at komme hen uden bil.
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
The Temple udstilles for (måske) sidste gang i Kundby i denne weekend
![]() |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
Det var da godt at du huskede lommelygten... |
|
![]() |
|
Kim.Sørensen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Jamen hold da op...
Ser rigtig godt ud.. |
|
![]() |
|
Det er jo min konkurrence, og derfor mig der bestemmer reglerne... Så 2 svar er i orden, bare der sættes navne på... |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5515 |
Vi voterer - og diskuterer om vi må komme med 4 svar (nu er vi jo 4 husstandsmedellemer - dog med kun 2 forskellige svar
![]() |
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Jeg venter spændt på familien Thuesens konkurrencebidrag
![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5515 |
Netop hjemvendt, må jeg give alle ret. Imponerende detalje-rigdom, og sjove påfund. (Og det første min søn bemærkede - nej, det er der rodet nok rundt i |
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Enig, det er ikke fair (heller ikke selvom det skulle være sandt)... Det er i sidste ende ene og alene mit ansvar
|
|
![]() |
|
Morten.Skov ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1967 |
Ja, Ja, Hr. Ambassadør bare giv skylden til børnebørnene....
![]() ![]() ![]() |
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Nej, jeg samler ikke på Brickarms dele, men købte nogle våben og soldater engang hvor tanken var at lave noget WW2 scenarie. Det er så - formentlig ved børnebørnenes mellemkomst - blevet blandet med det originale LEGO uden at jeg har lagt mærke til det... |
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Så har man set det med. Vores alle sammen`s Ambassadør samler også på Brickarms og kan ikke selv kende forskel
![]() |
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Den havde jeg godt nok ikke lige set...
Gad vide om det er en driller fra det samme barnebarn, som har gemt "Sniffer den 1'ste" (som jeg aldrig fandt og derfor måtte lave en ny).
Nåh, men godt at det ikke skal deltage i Klodsfesten
Godt set, Jakob |
|
![]() |
|
Jakob.Pedersen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 12-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 140 |
Respekt det hele er flot. Men når det kommer til stykket khar du altså brugt et kopi maskingevær. Men det er nu stadig noget af det flotteste siden Gud hved hvårnår. |
|
![]() |
|
C.Schioldann ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 184 |
RESPEKT!
|
|
Claus Schioldann von Eyben
|
|
![]() |
|
Tak drenge, man får helt røde kinder Men det gør også at ydmygheden øges til næste gang - men samtidig er de rosende ord med til at man forsøger at sætte overliggeren lidt højere
Og Jakob og Rasmus - husk nu konkurrencen - præmierne skal deles ud! |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Bonk........ Det var lyden af vores kæber der faldt på gulvet.
Den er intet mindre end fantastisk Svend Erik, absolut en af dine bedste byggerier til dato. Som Esben har sagt, mestrer du kunsten i at finde alternative metoder til at bruge mindre brugelige klodser på.
Vi glæder os rigtig meget til, at se den i receptionen af Hotel LEGOLAND.
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1270 |
Svend Erik - hvad skal man sige - DET ER IK' SÅ RING ENDA Skal ned på hotellet næste lørdag - glæder mig til at se det. Hvor har jeg nu lagt lommelygten henne |
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Peter.Petersen ![]() Klods ![]() ![]() Medlem siden: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 207 |
Intet mindre end overvældende. RESPEKT |
|
Peter Mikael Petersen
Når der hygges, skal der bygges |
|
![]() |
|
Tommy.Jensen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1106 |
Totalt gennemført. Man taber jo helt vejret... Det er fantastisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |