![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Spulevogn/Slamsuger-Preveiw |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik.Hansen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Januar-2010 kl. 18:08 |
Jeg har for 2 md. tid siden en forespørgelse ude hos ISS/Albertslund Kloakservice, om det var muligt at få lov til at lave en af deres slamsugere i minifigstørrelse. Efter lidt snakken om hvorfor og hvordan jeg hade tænkt mig at gribe det an, blev vi enige at det skulle jeg bare gi' mig i kast med. Dette her er så resultatet indtil videre. Der skal lige nævnes at ISS ikke har set resultatet endnu og de skal selvfølgelig have lov til at komme med ændringer, det er osse derfor at lastvognen ikke er udstyret med klistermærker/trykt skrift endnu.
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den er da for fed Henrik... Den kan da kun blive godkendt...
![]() ![]() ![]() |
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Hans.Chr.Fog ![]() Knop ![]() Medlem siden: 18-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7 |
Ja - den er da meget flot udført - ligner en af dem man køber som samlesæt i butikkerne. |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2554 |
Den er da rigtig flot, Henrik !
![]() Er det en masse af de runde "kapsler" med 2*2 knopper på (jeg kender ikke lige navnet på dem ![]() tanken ? Det er i hvert fald godt lavet ! ![]() |
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2048 |
Fin model - der er godt nok gået nogle disk til den tank
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Kim.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1430 |
Hvordan gik det med denne model? Blev den godkendt?
|
|
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1994 |
Ja, det gjorde den heldigvis. Der er desuden sket det, at ISS efterfølgende har brugt modellen
ved en brancheudstilling, så det er jo en succes
![]() |
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |