![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i København |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Niels.Bugge ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne desværre ikke komme pga. studierne, men håber på at komme op til overfladen igen i Januar... Måske kan vi holde en lille bytte/basar og få fordelt nogle af de indkøbte klodser fra fællesbestillingen? |
|
Niels Bugge
Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling |
|
![]() |
|
Jeppe.Makwarth ![]() Plade ![]() Medlem siden: 13-August-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() Og jeg kan høre, at der er interesse for nyt møde. Så må vi jo bare finde en dato i januar. ![]() |
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Kim.Thomsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 892 |
Bytte.. Hmm.. Jeg har et butiksdisplay jeg kunne tage med til januar, hvis nogen er interesserede i at bytte sig til det. I får lige en teaser:
JA DEN ER LIMET |
|
![]() |
|
Morten.Øberg ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 904 |
Og hvilken BR mangler så deres display?
![]() ![]() ![]() |
|
Morten Øberg
|
|
![]() |
|
Niels.Bugge ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 570 |
lol morten
Udover lidt overskudslego har jeg nogle små røde stratabokse (lave klodskasser med 4 knopper) jeg gerne vil af med, nogen interesse? |
|
Niels Bugge
|
![]() |
|
Jeppe.Makwarth ![]() Plade ![]() Medlem siden: 13-August-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 89 |
Jeg (
![]() Men der desværre IKKE byggemøde i aften ![]() CITY-PLADEN holder julefri. Men vi arbejder på en dato i det nye år ![]() Så gode forslag modtages gerne. ![]() ![]() |
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Kim.Thomsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 892 |
Er der en dato endnu?
|
|
![]() |
|
nææ-neej Der er ingen ny dato.
![]() ![]() ![]() Men vi kan jo her på Forum se om vi kan finde en ny dato og eventuelt et nyt sted !! så kom frem af busken og kom med nogle gode foreslag. Hvilke dage og klokkeslet der passer folket bedst. Eventuelt skulle vi vente til fællesbestillingen er kommet i hus, så kunne holde byggemøde med et bytte-tema ?? |
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Nicolai.Sally ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 07-Marts-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 86 |
|
|
![]() |
|
Mkay, så vi venter på at fællesbestillingen er landet i København?
Men er vi så ikke nærmest oveni LEGOWorld? En skam med indbruddet...de sku ha' noen bank! |
|
![]() |
|
Joost.Haugmark ![]() Klods ![]() Medlem siden: 17-December-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 167 |
Byggemøde i den kommende uge ville være meget fint. Gerne samme sted som i efteråret, hvis vi kan det? Så vidt jeg ved bliver der sorteret nu her i weekenden nede hos Henrik. Om vi kan nå at få klodserne til Østerbro allerede mandag ved jeg ikke Jeg tror jeg kan komme mandag, men tirsdag, onsdag eller torsdag ville altsammen passe mig bedre. (PM sendt til Jeppe). |
|
![]() |
|
|
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Og nu med indhold
![]() Jeg har lige svaret Joost på min PM, jeg er desværre hængt op indtil vinterferien - og så vinterferie (desværre ikke LW ![]() ![]() Med hensyn til fremtidige dage (og tider) passer torsdag ikke mig (spejder-kørsel) men det kunne godt blive tirsdag eller onsdag. Men hvad med tidspunktet - er kl 19 godt nok ?? |
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Joost.Haugmark ![]() Klods ![]() Medlem siden: 17-December-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 167 |
For mit vedkommende er både mandag og kl 19 helt fint fremover. Nu på mandag ville bare være for kort varsel.
|
|
![]() |
|
Mandag passer mig også meget bedre end torsdag (læsning til fredag, torsdagsbar), men er vi ved at være henne ved at kunne finde en dato for næste møde?
Mvh Niels |
|
Niels Bugge
|
![]() |
|
|
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
Ja jeg er god til den der, med at starte med at sende
![]() Det lyder til, at mandag forsat er den bedste dag. Så det kan vi godt holde fast i. Kl. 19 er vel også forsat et godt tidspunkt ?? Jeg syntes, så ikke det skal være for tæt på byggemøderne i Tåstrup. Så som jeg ser det: Uge 11 for sent uge 12 & 13 for tæt på Tåstrup uge 14 kan jeg ikke uge 15 Påske uge 16 & 17 for tæt på Tåstrup Mandag i uge 18 (mandag 27. april 2009) var en mulighed Iden der overhovedet bliver indkaldt til byggemøde vil jeg først høre hvor stor interessen er for denne dato !! Så meld tilbage her i forum om interessen i at deltage - så må vi se om forhånds interessen er stor nok til, at bære et byggemøde. (Der er i hvert tilfælde tid nok) MVH ![]() |
|
Jeppe Makwarth
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann ![]() Dæk ![]() ![]() Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7595 |
Som sædvanligt - hvis jeg kan på dagen, så kommer jeg... ![]() |
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Jeg har lige en eksamen i morgen, men hvis det bliver i løbet af de næste par uger kan jeg nok nå det inden den næste eksamen :)
|
|
Niels Bugge
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |