Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i København
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i København

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 13:25

Jeg kunne desværre ikke komme pga. studierne, men håber på at komme op til overfladen igen i Januar...

Måske kan vi holde en lille bytte/basar og få fordelt nogle af de indkøbte klodser fra fællesbestillingen?

Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-November-2008 kl. 04:06
Et BYTTE-bygge møde. Det syntes jeg lyder som en kanon idé
Og jeg kan høre, at der er interesse for nyt møde. Så må vi jo bare finde en dato i januar.
Jeppe Makwarth
Til top
Kim.Thomsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 23-November-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-November-2008 kl. 04:09

Bytte..

Hmm..

Jeg har et butiksdisplay jeg kunne tage med til januar, hvis nogen er interesserede i at bytte sig til det.

I får lige en teaser:

 

JA DEN ER LIMET 

Til top
Morten.Øberg Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 20-November-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 904
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Øberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-November-2008 kl. 14:37
Og hvilken BR mangler så deres display?   
Morten Øberg
Til top
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-November-2008 kl. 09:21

lol morten

 

Udover lidt overskudslego har jeg nogle små røde stratabokse (lave klodskasser med 4 knopper) jeg gerne vil af med, nogen interesse?

Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-December-2008 kl. 08:53
Jeg ()tror jeg er kommet til lave kuk i den overfor vore ærede Formand. Det skal jeg helt klart beklage overfor alle.
Men der desværre IKKE byggemøde i aften
CITY-PLADEN holder julefri.
Men vi arbejder på en dato i det nye år
Så gode forslag modtages gerne.

Så undskyld ulejligheden

Jeppe Makwarth
Til top
Kim.Thomsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 23-November-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 18:20

Er der en dato endnu?

 

Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2009 kl. 04:56
nææ-neej Der er ingen ny dato.
julen og alt det der
Men vi kan jo her på Forum se om vi kan finde en ny dato og eventuelt et nyt sted !! så kom frem af busken og kom med nogle gode foreslag.
Hvilke dage og klokkeslet der passer folket bedst.

Eventuelt skulle vi vente til fællesbestillingen er kommet i hus, så kunne holde byggemøde med et bytte-tema ??
Jeppe Makwarth
Til top
Nicolai.Sally Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 07-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 86
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicolai.Sally Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2009 kl. 05:05

Citat: Jeppe.Makwarth Jeppe.Makwarth skrev:

Hej phreaks,

.. og godt nytår!

 

Vi - min knægt Thomas og jeg - er helt med på et byggemøde.

Synes det er en god idé efter fællesbestilling er i hus, men ved vi hvornår det sker og hvornår der evt er sortering/omdeling?

 

Havde iøvrigt den superubehagelige oplevelse at få indbrud i vores bil efter vores seneste byggemøde på Øbro 3 november.

Indbrudstyvene stjal LEGO æsker for en værdi af vejl.pris 3600 kr. - primært Indianerjonas, to gule beachhouse og lidt andet. Mega nederen

 

Så har vi i juleferien bygget café corner og green grocer. Superfede sæt som man lærer en masse af!

 

vh nicolods + thomas

Til top
Kim.Thomsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 23-November-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2009 kl. 14:08
Mkay, så vi venter på at fællesbestillingen er landet i København?
Men er vi så ikke nærmest oveni LEGOWorld?
En skam med indbruddet...de sku ha' noen bank!
Til top
Joost.Haugmark Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 17-December-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 167
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Joost.Haugmark Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 08:06

Byggemøde i den kommende uge ville være meget fint. Gerne samme sted som i efteråret, hvis vi kan det?

Så vidt jeg ved bliver der sorteret nu her i weekenden nede hos Henrik.

Om vi kan nå at få klodserne til Østerbro allerede mandag ved jeg ikke Jeg tror jeg kan komme mandag, men tirsdag, onsdag eller torsdag ville altsammen passe mig bedre.

(PM sendt til Jeppe).

Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 08:50

Jeppe Makwarth
Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 08:59
Og nu med indhold

Jeg har lige svaret Joost på min PM, jeg er desværre hængt op indtil vinterferien - og så vinterferie (desværre ikke LW) Så jeg får først luft i tiden henad uge 8 - 9 stykker. Men det kan jo holdes andre steder ! så der eventuelt kunne byttes inden LW.

Med hensyn til fremtidige dage (og tider) passer torsdag ikke mig (spejder-kørsel) men det kunne godt blive tirsdag eller onsdag. Men hvad med tidspunktet - er kl 19 godt nok ??
Jeppe Makwarth
Til top
Joost.Haugmark Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 17-December-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 167
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Joost.Haugmark Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-Januar-2009 kl. 13:29
For mit vedkommende er både mandag og kl 19 helt fint fremover. Nu på mandag ville bare være for kort varsel.
Til top
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Marts-2009 kl. 15:16

Mandag passer mig også meget bedre end torsdag (læsning til fredag, torsdagsbar), men er vi ved at være henne ved at kunne finde en dato for næste møde?

 

Mvh Niels

Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 11:17

Jeppe Makwarth
Til top
Jeppe.Makwarth Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 13-August-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 91
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Makwarth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 11:28
Ja jeg er god til den der, med at starte med at sende
Det lyder til, at mandag forsat er den bedste dag. Så det kan vi godt holde fast i. Kl. 19 er vel også forsat et godt tidspunkt ??
Jeg syntes, så ikke det skal være for tæt på byggemøderne i Tåstrup.
Så som jeg ser det:
Uge 11 for sent
uge 12 & 13 for tæt på Tåstrup
uge 14 kan jeg ikke
uge 15 Påske
uge 16 & 17 for tæt på Tåstrup
Mandag i uge 18 (mandag 27. april 2009) var en mulighed
Iden der overhovedet bliver indkaldt til byggemøde vil jeg først høre hvor stor interessen er for denne dato !! Så meld tilbage her i forum om interessen i at deltage - så må vi se om forhånds interessen er stor nok til, at bære et byggemøde. (Der er i hvert tilfælde tid nok)

MVH
Jeppe Makwarth
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Marts-2009 kl. 19:09

Som sædvanligt - hvis jeg kan på dagen, så kommer jeg...
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Niels.Bugge Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 570
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.Bugge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-April-2009 kl. 06:06
Jeg har lige en eksamen i morgen, men hvis det bliver i løbet af de næste par uger kan jeg nok nå det inden den næste eksamen :)
Niels Bugge



Forskellen på mænd og drenge er størrelsen på deres legosamling
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.