Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Dansk software til Cybermaster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk software til Cybermaster

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Steen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dansk software til Cybermaster
    Sendt: 10-Oktober-2004 kl. 20:54

Hej Alle ...

 

Er der nogen der kan hjælpe mig med en dansk udgave af Cybermasters software, da jeg kun har en tysk udgave. Det ville være en stor hjælp.

 

Hvis det er muligt kan jeg kontaktes på stdc@mail.dk

 

På forhånd tak

Steen

Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2004 kl. 21:58

Har du prøvet LEGO kunderservice, tlf.79 50 69 79 ?

Du kan jo sige, at du har fået fat i en tysk udgave, og gerne vil købe en dansk cd-rom.

Hvis de har nogen, kan du garanteret få lov til at købe den.

 

I øvrigt er det ellers lidt problematisk, da der jo er copyright på sådan en cd-rom, og dermed ulovligt at kopiere den.

 

 

Til top
Steen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2004 kl. 23:16

Hej igen - og tak for svaret - det virkede :)

 

Jeg ringede til kundeservice og de lovede at sende mig en dansk CD, oven i købet uden beregning - så tak for rådet.

 

Mvh. Steen

Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Oktober-2004 kl. 08:43
LEGO er ét af de få danske firmaer, der rent faktisk har forstået ordet Kundeservice, heldigvis for det!
Til top
Ulf Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2004 kl. 11:55

Hej alle

 

Jeg står med samme problem, bare at nu kan kundeservice ikke hjælp med en dansk version, så hvor finder jeg en som har en dansk version ?

 

Håber nogen kan hjælp min dreng :-)

 

På forhånd tak

--

Mvh.  Ulf

Til top
Jonna Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonna Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Januar-2005 kl. 17:24

Min søn har også fået Lego Cybermaster kufferten med tysk cd-rom

 

så vi vil meget gerne have en dansk version, hvis nogen kan hjælpe med det

 

Mvh. Jonna (og Daniel)

Til top
Jonna Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonna Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Januar-2005 kl. 17:27
ups - glemte lige emailadressen er jskov1967@yahoo.dk
Til top
TV Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TV Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 22:12
er der ikke en  hjemmeside man kan finde det på det vil være dobbelt så meget hjælp
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 5294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2005 kl. 22:35

Tilsyneladende yder LEGO ikke længere support til Cybermaster på deres hjemmeside.

 

Hvis LEGO heller ikke længere har danske versioner på lager, så er det bedste bud måske at prøve at spørge deres kundeservice efter en engelsk version (eller et andet sprog).

 

Programmet er jo stadig ophavsretligt beskyttet, så det gør det nok vanskeligt at finde programmet andre steder. Jeg kender ihvertfald ikke til nogen hjemmesider, hvor programmet kan downloades.

 

Men jeg synes da, at man skal prøve at spørge kundeservice efter en dansk version alligevel. Får de tilstrækkeligt mange henvendelser kan det jo måske være, at de kan finde ud af noget.

Martin Bruun



"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
Jeppe Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Marts-2005 kl. 02:23

Jeg har en dansk udgave :oP

... Mit problem er imidlertid, at jeg ikke kan få det til at virke på min win xp pro computer. Det virker fint på min bærbare som kører win xp home, men den har bare ikke de serial porte jeg skal bruge til at forbinde antennen med :o(

 

Til top
Stefan Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Marts-2005 kl. 15:19

jeg har mit lego cybermastersæt, men da jeg har udskiftet min gamle computer med win 98, med en ny med win xp fungerer softwaren ikke.

problemet er at den fint instalerer programmet, men den skriver 2 fejlkoder når jeg vil åbne programmet.

kan det være en pach jeg mangler????

hvis der er nogen der kan hjelpe, kan i kontakte mig via min e-mail: farmerstefan@hotmail.com

 

På forhånd tak.

Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Marts-2005 kl. 20:21

Prøv den her metode (jeg ved ikke om det virker):

Find den exe-fil, der kører Cybermaster. Her er det vigtigt, at det ikke er genvejen, men selve exe-filen.

Klik med højre museknap på filen, og vælg Egenskaber.

Vælg fanen Kompatibilitet, og indstil programmet til at køre som under Windows 98.

 

Til top
Stefan Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Marts-2005 kl. 13:57

Tusind tak for hjelpen det virkede.... nu ved jeg da hvad noget af min påskeferie skal gå med.....

mvh. Stefan

Til top
Kirsten Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kirsten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-April-2005 kl. 14:57
Endelig fandt jeg et sted, hvor man kan få lidt hjælp. Jeg står med fuldstændig samme problem som Stefan, og var ved at blive rimelig desperat. Bare fordi man får en ny computer m. windows XP, kan det da ikke være rimeligt at man skal smide et ellers genialt cybermaster ud. Jeg vil fluks prøve at bruge samme hjælp som stefan har fået fra C. Straaberg-tak
Til top
Kim V Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Maj-2005 kl. 23:03
Citat: Steen Steen skrev:

Hej Alle ...

 

Er der nogen der kan hjælpe mig med en dansk udgave af Cybermasters software, da jeg kun har en tysk udgave. Det ville være en stor hjælp.

 

Hvis det er muligt kan jeg kontaktes på stdc@mail.dk

 

På forhånd tak

Steen

Til top
Fætter Kim Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fætter Kim Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Maj-2005 kl. 23:04

Hej Steen

Har du fået min mail.

Mvh Kim V

Til top
Cybermaster elsker Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cybermaster elsker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 16:39

Hey du havde rent faktisk ret...

gad godt vide om det virker på alle de spil jeg har der ikke kan køre på xp

Til top
lasse Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lasse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2005 kl. 15:25
jeg kan ikke få mit lego studio til at du når jeg prøver at starte så ståer der ligepludselig en fejlkode eller sådan noget
Til top
Mikkel.Oldrup Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1915
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Oldrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2005 kl. 15:52

Citat: lasse lasse skrev:

jeg kan ikke få mit lego studio til at du når jeg prøver at starte så ståer der ligepludselig en fejlkode eller sådan noget

Studio er så vidt jeg ved ikke kombatibelt med win2000. Du har muligvis en win98 udgave. Der er udgivet en winxp version som man har kunnet erhverve sig gratis hos lego kundeservice. Men jeg tror ikke de har flere tilbage.

Hvis du kører winxp, så kan du bede windows om at køre dette program i win98 tilstand (højreklik på programikonet, så kan du finde det under egenskaber)..

Håber det hjalp
Mikkel Oldrup

Bricklink butik: BrickManiac
http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup
Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt.
Til top
lasse Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lasse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-November-2005 kl. 14:45

har du et link til deres kundeservice. og mener du ikke at man skal højreklikke på programikonet og så trykke kompaktibilitet og så velge win 98

Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.