Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Dansk software til Cybermaster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk software til Cybermaster

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Henrik.H.Glostrup Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 12-Juni-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.H.Glostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dansk software til Cybermaster
    Sendt: 23-Januar-2023 kl. 22:33
Fedt når en tråd starter igen efter næsten 13 års pause!!! :-)
Henrik Hansen
Til top
Hubert.Savio Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 18-September-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 142
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hubert.Savio Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Januar-2023 kl. 23:47
Den findes også på denne side : https://www.myabandonware.com/game/lego-technic-cybermaster-bd6


Vil nok kører dette i en virtualbox med windows XP eller 7. 
Hubert
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7233
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2023 kl. 01:11
Hvis man selv kan brænde CD'er (link til Mega)
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Birthe Nielsen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birthe Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Januar-2023 kl. 14:03
Jeg har lige fundet kassen med 8482 frem - og har cd - mon man kan få det til at køre? Jo trist hvis det ikke supporteres mere fra Lego . 
Til top
FLEMMING Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLEMMING Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-April-2010 kl. 17:00
jEG HAR KØBT EN CIBERMASTER 8482 PÅ LOPPERMARKED MEN DER MANGLER EN CD ROM. ØV ØV. ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG.   
TAK.
Til top
Tina Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tina Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 11:10

forsøger at få cybermaster 8482 til at køre på PC, men får først en fejlkode 806d009 og efterfølgenden fejlkode 80650067.

 

Kan nogle hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få det til at køre

Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6099
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 11:57
Citat: thomas thomas skrev:

er der to diske til cybermaster 8482??

Hej Thomas, nej der er kun én cd-rom.
Til top
thomas Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Januar-2010 kl. 11:52
er der to diske til cybermaster 8482??
Til top
S.Eisenhardt Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 10-November-2006
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 412
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Eisenhardt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 13:18

Citat: Steven Steven skrev:

Hej,

Jeg har erhvervet mig Cybermaster 8482 via en online
auktionsside, men desværre var cd'en ikke med. Jeg har
talt med Legos support, og de supporterer ikke længere
produktet og har heller ikke flere cd'er de kan fremsende
- er der derfor andre, der kan hjælpe mig? Lego-damen i
telefonen opfordrede mig til at tage kontakt på denne
side og høre om der var nogen der havde en kopi.

Håber I kan hjælpe mig - jeg kan kontaktes på
steven@mountfield.dk .

Steven

 

Det vil sikkert glæde mange,at LEGO opfordrer folk til at videregive kopier.

det er vist nye toner fra den kant.

Du kan evt købe på Bricklink,men pas på: du risikerer at få en software på finsk elle hollandsk,så spørg sælgeren om sproget,hvis det ikke er oplyst.

link her:

http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=43378

 

Til top
Steven Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steven Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 08:36
Hej,

Jeg har erhvervet mig Cybermaster 8482 via en online
auktionsside, men desværre var cd'en ikke med. Jeg har
talt med Legos support, og de supporterer ikke længere
produktet og har heller ikke flere cd'er de kan fremsende
- er der derfor andre, der kan hjælpe mig? Lego-damen i
telefonen opfordrede mig til at tage kontakt på denne
side og høre om der var nogen der havde en kopi.

Håber I kan hjælpe mig - jeg kan kontaktes på
steven@mountfield.dk .

Steven
Til top
gaffemis Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gaffemis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2009 kl. 21:39
hejsa. jeg kan da godt lave en kopi af min cdrom til cybermaster sættet. skriv til mig på: (slettet)

EDIT: Mailadr. slettet da Byggepladen ikke tillader piratkopiering.
Til top
Jens_ove Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens_ove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Marts-2009 kl. 16:35
Hej.

Er der nogen som kan hjælpe mig med CD-Rom'en til 8482 Cyber...

Min er blevet væk... :(

PLZ Help

jens.ove@mail.dk

Håber nogen kan hjælpe.
Til top
welcro Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér welcro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Juli-2008 kl. 19:54
Har lige støvet min CyberMaster af og installeret på XP, fik Fehlercode: 8065006D, skiftede til kør i win95 mode, og nu virker det, tak for godt råd

/Preben
Til top
Stidsen Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stidsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Marts-2008 kl. 17:27
Har selv lige installeret CyberMaster på WinXP.

Ved at køre programmet i Win95 compabilitets mode, med en skærmopløsning på 640x480, kører skidtet fint (eller så fint som en gammel win95 applikation nu kan køre :)

/Stidsen
Til top
rasmus Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Marts-2008 kl. 20:19
hey.. nu har jeg prøvet alt det der med at sætte den til kompitabel med win 98... men den gider stadig ikke at virke :S 
nogen der kunne hjælpe mig..
ville være en rigtig stor hjælp :D

Til top
Stefan Bols Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan Bols Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-November-2007 kl. 10:19
Hejsa ... Jeg har nu fundet min støvet Cybermaster Kuffert frem efter alle disse år. Jeg tænkte det kunne være vildt fedt og prøve det igen .. For mindernes skyld :)

Jeg satte pladen ind i XP computeren.
Den startede fint jeg valgte at installere det på C drevet i programmer ... Krydsede alle de programmer af og trykkede 'næste' blingblong den gik i sort ... Ingen mulighed for at lukke programmet eller PC'en ... Det bliver så til stikket.

Hvad sker der her? 

Til top
Frederik Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Maj-2006 kl. 15:52

hej, jeg har lige fundet mit cybermaster sæt frem efter mange år.men så kommer den en fejl kode der ser sådan her ud: Fehlercode: 8065006D.

 

Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6099
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Februar-2006 kl. 02:36
Citat: B.Kristensen B.Kristensen skrev:

Der er vist en der prøver at hacke.. Danske hjemmesider er iøvrigt mål for hackere i disse dage..

ja, det ligner et "deface"-forsøg, det er ved at være et par versioner siden vores forum var sårbart for det hack.
Jeg har erstattet koden med noget mere uskyldigt.
Til top
B.Kristensen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 314
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Februar-2006 kl. 17:33
Der er vist en der prøver at hacke.. Danske hjemmesider er iøvrigt mål for hackere i disse dage..
Til top
canavar Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér canavar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Februar-2006 kl. 16:31
(slettet amatøragtig hackerkode)
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.