Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Western Saloon med Svingdør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Western Saloon med Svingdør

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Western Saloon med Svingdør
    Sendt: 13-Februar-2024 kl. 17:16
Jeg har lavet en byggevideo på Dansk, så I kan se hvordan denne model er konstrueret:

Indenfor står bartenderen og tørrer af. Besøgende går gennem svingdøren og op til baren.

I videoen kan man se alle møblerne. De er af forskellige typer og stilarter for at give et autentisk "look" i forlystelsesparken hvor saloonen holder til.

Dette er et interaktivt modul til mit display. Når en person går forbi saloonen, skifter lyset på sensoren udenfor til grøn. Hvis man vifter hånden foran, aktiveres modulet og der kommer gæster på saloonen.

Basen indeholder en Technic-hub med en USB-ledning så man ikke skal bruge batterier. En motor kører det ydre bånd, mens en anden motor går gennem et differentiale for at køre to funktioner. Man kan se hvordan i videoen.

Den anden funktion for den anden motor er at hæve og sænke det indre bånd for at gøre det lettere for besøgende at komme indenfor, samt for forbipasserende at passere uhindret.

Dette er den 9. butik i mit layout, som nu fylder næsten 47 baseplates. Der er desuden 9 forlystelser, samt indgangsparti.

Lidt opdateret statistik om layoutet:
- 55 motorer
- 27 sensorer (ud over dem fra motorerne og i hubs)
- 16 smart hubs fra NXT til Powered Up hubs
- 8 interaktive moduler, som gæster kan aktivere uden berøring.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 3821
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Februar-2024 kl. 19:23
Det er dyrt i sygeforsikring, når du præsenterer en ny tilføjelse til din MMM… Mit hoved kan snart ikke tåle at eksplodere mereWink

Jeg bliver lige imponeret hver gang du tilføjer noget nyt til det her setup! Bravo! Og en hel etage i guld? …Show-offTongue

Venter der flere udviddelser? Kan se at det begynder at knibe med pladsen i layoutet…?
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.