![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggepladens første nyhedsbrev! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Anders.R.Kristensen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 25-Januar-2021 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det synes jeg i hvert fald! Da jeg for ikke så længe siden var ny i foreningen, var han én af dem, der gav grundig og konstruktiv feedback på forum, hvilket jeg havde (og har) stort udbytte af. Det er bestemt at bidrage gavligt til foreningen.
Redigeret af Anders.R.Kristensen - 17-November-2023 kl. 13:17 |
|
Anders Ringgaard Kristensen
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3536 |
Jeg har som (måske?) den eneste afmeldt nyhedsbrevet, da jeg følger med på forum og, efter en kort skimtning, kunne se, at der ikke var ekstra indhold ud over at man kunne deltage i en konkurrence. Det er et fint initiativ til at få noget ud til dem, der ikke bruger forum, men altså ikke noget for mig.
Jeg synes både Christoffer og Christian bidrager gavnligt til foreningen, også selvom personlighedstyperne tydeligvist ikke er 100% kompatible. Det er interessant at følge med i brugen af retorik fra sidelinjerne. Opdatering. Og også dig Dennis. Redigeret af Lasse.Deleuran - 17-November-2023 kl. 16:11 |
|
![]() |
|
David.Olsen ![]() Plade ![]() ![]() Medlem siden: 30-Juni-2021 Region: Fyn Status: Offline Point: 80 |
Pisse fedt med nyhedsbrev! hvad det skal indeholde og formatet kan man altid finde ud af, men det er en god måde at få nogle informationer ud til alle der ikke læser forum.
Ovenstående diskussion der har kørt den her tråd helt af sporet er en god indikator for hvorfor mange måske holder sig lidt fra forum. Synes den diskussion bør fortsætte i en anden tråd eller andet medie. Den er meget offtopic i forhold til det som lige den her tråd handler om.
|
|
David Olsen
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3130 |
Jeg synes det er en god ide med et nyhedsbrev - jeg er dagligt på forum men er glad for tiltaget.
Ideen med links er en rigtig god ide - det kunne måske få flere til at besøge forum Måske bruge det som en teaser hvor brugeren skal på forum for at få styret nysgerrigheden - pas på med at nyhedsbrevet ikke bliver for langt - så kan det hurtigt virke uoverskueligt - forstår godt at første udgave er lang da det som sagt er nr 1 i rækken |
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
C.Bennedsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3745 |
Jeg vil også rigtig gerne støtte op om nyhedsbrevet! Det er en rigtig fin måde at fange alle de mange som ikke er på forum.
Som gammelt medlem, så synes jeg det er ærgerligt at jeg fuldstændigt mister lysten til at gå på forum, jeg jeg vil gerne komme her for at se nogle fede modeller som alle medlemmer har bygget - eller en sjov diskussion omkring en ny klods der kommer eller noget helt tredje som har med vores allesammens kæmpe fælles passion at gøre! Men det man bliver mødt med er enten en diskussion hvor jeg ikke ved om jeg skal finde popcorn frem og bare se mudder bliver kastet af voksne mennesker eller så er det et forum hvor man skal passe på hvad man skriver for ikke selv at blive mudret til... Jeg husker selv da jeg meldte mig ind i foreningen 5. oktober 2005 - der var det er sted hvor man kunne få hjælp og man blev opmundret til at gøre ting bedre... Der kom på et tidspunkt 2 unge drenge ind på forum, som for nogle nok egentligt var pisse irriterende på det tidspunkt, men der var tid og plads til at hjælpe dem og tage hånd om dem. Jeg ved ikke hvordan det ville gå hvis det var i dag... Jeg støtter fuldt op om bestyrelsen - for hvis jeg var uenig, så kunne jeg selv melde mig under fanerne - og det har jeg ikke lyst til... Tak Carsten for et dejligt nyhedsbrev! Det bliver nok desværre den måde jeg bliver oplyst om foreningens arbejde - mere end at læse på forum fremtiden... ;-) |
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
Palle.Haulrich ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 6089 |
Det er et godt skriv. Og jeg er, som så ofte før, faldet ‘i hullet’ og har deltaget i diskussionen. Om det er konstruktivt eller ej, må andre bedømme. Det er ihvertfald ikke konstruktivt, at blive ved og ved. Lad os komme tilbage til, om nyhedsbrevet er godt eller skidt. Og ikke mindst hvad der kan gøre det bedre. Det lader til at flertallet er for…
|
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 |
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Online Point: 5215 |
Enig
![]() |
|
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |