Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggepladens første nyhedsbrev!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggepladens første nyhedsbrev!

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Anders.R.Kristensen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Januar-2021
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 476
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anders.R.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 13:12
Citat: Palle.Haulrich Palle.Haulrich skrev:

Syntes du seriøst, at Christoffer bidrager gavnligt til foreningen?

Det synes jeg i hvert fald! Da jeg for ikke så længe siden var ny i foreningen, var han én af dem, der gav grundig og konstruktiv feedback på forum, hvilket jeg havde (og har) stort udbytte af. Det er bestemt at bidrage gavligt til foreningen.

Redigeret af Anders.R.Kristensen - 17-November-2023 kl. 13:17
Anders Ringgaard Kristensen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Point: 3536
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 13:23
Jeg har som (måske?) den eneste afmeldt nyhedsbrevet, da jeg følger med på forum og, efter en kort skimtning, kunne se, at der ikke var ekstra indhold ud over at man kunne deltage i en konkurrence. Det er et fint initiativ til at få noget ud til dem, der ikke bruger forum, men altså ikke noget for mig.

Jeg synes både Christoffer og Christian bidrager gavnligt til foreningen, også selvom personlighedstyperne tydeligvist ikke er 100% kompatible. Det er interessant at følge med i brugen af retorik fra sidelinjerne.

Opdatering.

Og også dig Dennis.

Redigeret af Lasse.Deleuran - 17-November-2023 kl. 16:11
Til top
David.Olsen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 30-Juni-2021
Region: Fyn
Point: 80
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér David.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 13:43
Pisse fedt med nyhedsbrev! hvad det skal indeholde og formatet kan man altid finde ud af, men det er en god måde at få nogle informationer ud til alle der ikke læser forum.

Ovenstående diskussion der har kørt den her tråd helt af sporet er en god indikator for hvorfor mange måske holder sig lidt fra forum. Synes den diskussion bør fortsætte i en anden tråd eller andet medie. Den er meget offtopic i forhold til det som lige den her tråd handler om.
David Olsen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Point: 3130
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 13:50
Jeg synes det er en god ide med et nyhedsbrev - jeg er dagligt på forum men er glad for tiltaget. 

Ideen med links er en rigtig god ide - det kunne måske få flere til at besøge forum

Måske bruge det som en teaser hvor brugeren skal på forum for at få styret nysgerrigheden - pas på med at nyhedsbrevet ikke bliver for langt - så kan det hurtigt virke uoverskueligt - forstår godt at første udgave er lang da det som sagt er nr 1 i rækken 

Lars Fink Hansen
Til top
C.Bennedsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Point: 3745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér C.Bennedsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 14:29
Jeg vil også rigtig gerne støtte op om nyhedsbrevet! Det er en rigtig fin måde at fange alle de mange som ikke er på forum.

Som gammelt medlem, så synes jeg det er ærgerligt at jeg fuldstændigt mister lysten til at gå på forum, jeg jeg vil gerne komme her for at se nogle fede modeller som alle medlemmer har bygget - eller en sjov diskussion omkring en ny klods der kommer eller noget helt tredje som har med vores allesammens kæmpe fælles passion at gøre!

Men det man bliver mødt med er enten en diskussion hvor jeg ikke ved om jeg skal finde popcorn frem og bare se mudder bliver kastet af voksne mennesker eller så er det et forum hvor man skal passe på hvad man skriver for ikke selv at blive mudret til...

Jeg husker selv da jeg meldte mig ind i foreningen 5. oktober 2005 - der var det er sted hvor man kunne få hjælp og man blev opmundret til at gøre ting bedre... Der kom på et tidspunkt 2 unge drenge ind på forum, som for nogle nok egentligt var pisse irriterende på det tidspunkt, men der var tid og plads til at hjælpe dem og tage hånd om dem. Jeg ved ikke hvordan det ville gå hvis det var i dag...

Jeg støtter fuldt op om bestyrelsen - for hvis jeg var uenig, så kunne jeg selv melde mig under fanerne - og det har jeg ikke lyst til...

Tak Carsten for et dejligt nyhedsbrev! Det bliver nok desværre den måde jeg bliver oplyst om foreningens arbejde - mere end at læse på forum fremtiden... ;-)
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional
Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend
Core team - LEGO Festival of Play
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Point: 6089
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 16:52
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Jeg må sige at jeg på mange måder er målløs over denne debat. Hvad der til start var konstruktiv kritik og gode ideer til nyhedsbrevet, er nu blevet en personlig debat mellem et utilfreds medlem og et bestyrelses medlem som står med paraderne oppe. Tråden er jo kørt helt af sporet, da Carsten har svaret på Christoffers spørgsmål. Afslutnings vis vil jeg lige minde om hvad formanden sagde under generalforsamlingen ved KF i Voel. ALLE medlemmer har mulighed for at byde ind med aktivitet til vores forum. Det er ikke noget bestyrelsen skal sætte igang hele tiden. Om det er mocs, gode tilbud, køb og salg, byggemøder mm, så har vi alle chancen for at bidrage til vores forum. At nogen så fravælger aktiviteten fordi stemningen er negativ, er desværre et eksempel på at personlige debatter er skadelige. Bestyrelsen kan jo ikke sende os et spørgeskema, hvor gang de laver lidt ændringer. Learn by doing.

Det er et godt skriv. Og jeg er, som så ofte før, faldet ‘i hullet’ og har deltaget i diskussionen. Om det er konstruktivt eller ej, må andre bedømme. Det er ihvertfald ikke konstruktivt, at blive ved og ved.

Lad os komme tilbage til, om nyhedsbrevet er godt eller skidt. Og ikke mindst hvad der kan gøre det bedre. Det lader til at flertallet er for…
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Online
Point: 5215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 18:46
Citat: Palle.Haulrich Palle.Haulrich skrev:

Lad os komme tilbage til, om nyhedsbrevet er godt eller skidt. Og ikke mindst hvad der kan gøre det bedre. Det lader til at flertallet er for…

Enig Approve
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.