![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Byggemøde i Sønderborg 10. Oktober |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 811 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2023 kl. 22:22 |
|
Kommende planlagte byggemøder, som ligger 2. tirsdag i hver måned. Det blev besluttet, at der ikke bliver holdt byggemøde i juli på grund af sommerferie. De kommende byggemøder er derfor: Tirsdag den 10. oktober Tirsdag den 14. november Tirsdag den 12. december Jeg sørger for købe-kage og kaffe og te. Næste byggemøde er: Tirsdag den 10. oktober 2023 Kl. 18.30-21.30 (senest) Lokale 2 i Frivillighuset Sønderborg - indgang fra gågaden Perlegade 50 6400 Sønderborg. Redigeret af Niels.J.Smedegaard - 19-September-2023 kl. 20:27 |
||
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
||
![]() |
||
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 811 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg deltager:
Hvis du vil deltage, kopiér listen, og sæt den ind et nyt opslag, hvor du skriver dig på. (Et tip - du kan "Citere" og så fjerne citationstegnene, hvis du ikke er ved en computer - eksempelvis en IPad. Det giver samme effekt som at kopiere og sætte ind.). Jeg deltager: 1. Niels Johanneson Smedegaard 2. Tina Johanneson Smedegaard 3. 4. 5. 5. 7. 8. 9. 10. 11. 12. Venteliste 1. 2. |
||
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
||
![]() |
||
Jes.Peder.Jørgensen ![]() Plade ![]() Medlem siden: 12-Oktober-2014 Sted: Aabenraa Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||
Jes Peder Jørgensen
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |