![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
MOD af up-scaled minifig |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peter.Just.Jensen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 11-Februar-2022 Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2023 kl. 19:33 |
Tilbage i 2021 forsøgte jeg at få en kæmpe minifig igennem Lego Ideas, da jeg egentlig bare gerne ville have sådan en stående, men den nåede ikke i nærheden af de 10.000 stemmer.
![]() Så da LEGO selv kom ud med den opskalerede minifig var der jo kun ét at gøre. Nemlig at købe den. Jeg synes dog den der kasket er virkelig grim, så måtte lige ændre den lidt. ![]() Et relativt let indgreb, siden det nærmest bare er at kopiere bunden og gøre hovedet lidt højere. ![]() Men alt i alt synes jeg det er et sæt, der er super godt til at modificere til egne behov. Om man vil skifte farver ud eller lave udstyr til i størrelse x6 eller finde på noget helt tredje. Jeg måtte selvfølgelig lave en stor flamingonit (som set i Lego Masters, sæson 2, afsnit 1😆) ![]() Håber at se andre kaste sig ud i modifikationer af denne model😁👍
|
|
Peter Just Jensen
|
|
![]() |
|
Lorens.Christian ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Kværs Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan love dig der kommer 2 andre versioner med til Skærbæk
|
|
Æ synnejye
Lorens Christian Meyer |
|
![]() |
|
Niels.J.Smedegaard ![]() Panel ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 811 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er vist ret mange, der har noget mod kasketten på LEGO's figur.
Fede MOD's - eller er det nærmere MOC's, når dinm version kom før LEGO's?
|
|
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |