![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Tog bro med nye LEGO city togskinner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Anna ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2023 kl. 10:11 |
Hej, er der mon nogen, der kan hjælpe med at svare på, om det er muligt at bygge en togbro med de nye lego city togskinner og evt. nogle fif til hvordan? Min søn vil gerne have en bro, men der indgår så vidt jeg kan se ikke broer i nogle af de nuværende byggesæt. Så vi ville prøve at gennemskue, om vi selv kunne lave en. På forhånd tak. Vh Anna
|
|
![]() |
|
Klaus.Schmidt ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 26-Oktober-2012 Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Anna
Det er muligt at bygge en togbro med Lego togskinnerne. Søg på lego train bridge moc for at se forskellige udgaver. Selve stigningen pr togskinne op til broen må dog ikke overstige 2 plader, da toget ellers ikke kan trække sig op af stigningen.
|
|
Klaus Schmidt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |