![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Heldags byggemøde på Lolland. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik.Christensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2023 kl. 21:06 |
Lørdag den 9. september, fra kl 13 og til vi ikke gider mere, holdes der et byggemøde. Alle er velkommen, også ikke medlemmer af Byggepladen. Der er kaffe, the og hjemmebagte boller, øl og vand kan købes. Aftensmaden bestiller vi hos den lokale Pizzapusher. Der er plads til maks. 12 personer. Byggemødet bliver holdt på: Landet Kirkevej 2 4920 Søllested 01. Anette Hansen 02. Henrik Christensen 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. |
|
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder hyggeligt, jeg er desværre ikke i landet den weekenden.
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4244 |
SÅ kan du ikke være med til Landets største byggemøde.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jeg kommer: 01. Anette Hansen 02. Henrik Christensen 03. Kim Sahner 04. Erling Olsen 05. Tina Olseen 06. Roland Skourop 07. Jarl Pedersen 08. Annette Pedersen 09. 10. 11. 12. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |