![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Søger kæmpe samling til videointerview |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daniel Gregersen ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-August-2023 kl. 21:09 |
Hej Byggepladen, Vi er et nyopstartet produktionsselskab, som er ved
at filme en videoserie om passioneret samlere, og vi leder i den forbindelse
efter en legosamler på Sjælland, som enten har en imponerende samling og/eller
en unik historie. Vi håber at personen vil stille op til et kort
interview, og fortælle hvad der driver deres passion for lego. Vi glæder os til at høre fra jer😊 Vi kan kontaktes enten herinde eller på gcutmedia@gmail.com De bedste hilsner Andreas Hein og Daniel Gregersen |
|
![]() |
|
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5591 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, jeg har en ret stor samling af både nyere Lego samt retro Lego. I er velkommen til at kontakte mig på 31254144. Jeg bor i Roskilde
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |