![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Søger nogle klodser, urgent! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||||||||||||||
Jakob ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juli-2023 kl. 21:30 |
||||||||||||||||||||||||||
Hej Er der mon en der kan hjælpe mig hurtigt. Jeg skal skrive et par navn på et banner til et sølvbryllup men er kommet meget sent igang og mangler nedenstående klodser.
Jeg kan hente så snart det passer dig, helst inden weekenden, på Sjælland. Kontakt mig her: alto_xm(a)hotmail.com På forhånd tak! |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Søren-Johansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 5591 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan godt hjælpe med det. Vil dog gøre opmærksom på, at man ikke kan få 1x1 tile i mørk brun. Har sendt mail
Redigeret af Søren-Johansen - 20-Juli-2023 kl. 13:41 |
Søren Johansen
|
![]() |
Asger.Lindeblad ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1942 |
Mail sendt
|
Et tag i klodserne er bedre end ti klodser på taget...
|
![]() |
Jakob ![]() Gæst ![]() |
Tak for hjælpen.
Klodserne er fundet.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |