![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Bygge Orla Frøsnapper-figurer som statuetter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mette Rabæk ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2023 kl. 14:04 |
Er der nogle fingernemme Lego-entusiaster, der vil hjælpe med en byggeopgave? Jeg er projektleder for børnenes egen bogpris, Orlaprisen. Hvert år uddeler vi statuetter og pengepræmier til fem forfattere, der har skrevet de danske børnebøger, som børnene elsker mest. I år vil vi gerne give Orla-statuetter i Lego, og derfor søger vi nogle personer, der kan bygge dem. I alt skal vi bruge 6 statuetter (vi skal også have selv:)) Hvis du er interesseret i opgaven - eller gerne vil høre nærmere - kan du skrive til Mette på merp@aarhus.dk. Jeg krydser fingre🤞🏼
|
|
![]() |
|
Benjamin.Andersen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 24-Februar-2019 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 1449 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den ligger lige til Hanne Lindbergs højreben. Siger det bare. 🤌
|
|
Benjamin Andersen
|
|
![]() |
|
Palle.Haulrich ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 6089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænkte det samme. Syntes faktisk at kunne huske, at hun allerede har bygget den? Men hvem kan huske hvilke figurer, Hanne har bygget…
|
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |