![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Søger duplo Klods |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Søger duplo Klods ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juni-2023 kl. 20:27 |
Hej alle,
Jeg søger LEGO duplo 7496, nærmere bestemt 1 stk. 2x2 light lilac duplo klods der kommer i sættet. Ingen af den klods, eller det sæt er til at finde hverken på bricklink, dba eller ebay. Kan nogen her hjælpe?
Vh. Alexander |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 7709 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal vist være mere end almindelig heldig, for at finde den, for den er kun med i det sæt du henviser til - og det kun i et eksemplar.
Hvor mange sæt er der mon så lavet, ja det ved kun LEGO. Sættet er fra 2004. Derfor vil LEGO sikker heller ikke kunne hjælpe dig. |
|
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023 Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted |
|
![]() |
|
Alexander ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jeg klar over, har gjort samme research, og kom frem til samme svar. Men tak for svaret, håber der er nogen her der har det liggende der ser beskeden. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |